فیروز کریمی:تاکتیک ملوان به هیچ کسی ربطی ندارد

دیمی بازیکنی را تعویض نکردیم/موقعیت های زیادی را از دست دادیم و گل اتفاقی خوردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تعویض‌هایمان بر اساس دلایل خاص بود و دیمی بازیکنی را تعویض نکردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تعویض‌هایمان بر اساس دلایل خاص بوkarimiد و دیمی بازیکنی را تعویض نکردیم.

فیروز کریمی در نشست خبری پایان دیدار ملوان انزلی و پیکان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره سیروس قایقران، اظهار داشت: سالگرد درگذشت قایقران را به همه هواداران ملوان و فوتبال‌دوستان تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه ملوان انزلی در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان تهران بهتر بازی کرد، افزود: فرصت خوبی را از دست دادیم که باید در دیدارهای آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازی فوق‌العاده پرفشاری بود و پیکان زمانی با ما بازی کرد که استراحت کامل را کرده بود در حالیکه ما چهار روز پیش مقابل سایپا بازی داشتیم.

کریمی با بیان اینکه با رفتن کنعانی در مقابل سایپا خط دفاعمان ضعیف شده بود، تصریح کرد: امروز هر دو تیم خوب بازی کردند ولی موقعیت‌های ما بیشتر بود و با سر خوردن عزیز معبودی یک پنالتی دادیم و در بدترین زمان گل خوردیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ملوان انزلی، خاطرنشان کرد: فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۰ می‌توانست گل دوم ملوان را به ثمر برساند و چندین موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی تصریح کرد: امروز یک گل اتفاقی خوردیم، تعویض‌های تیم ملوان در شرایط تاکتیکی خاصی رخ داد و از همه بازیکنان ملوان راضی هستم.

کریمی با اشاره به شرایط ایده‌آل بازیکنان ملوان انزلی گفت: تا دقیقه ۷۰ بازیکنی را تعویض نکردیم ولی تعویض‌هایمان بر اساس دلایل خاص بود و دیمی بازیکنی را تعویض نکردیم.

وی با بیان اینکه تاکتیک ملوان فقط به سرمربی ملوان مربوط است و به هیچ کسی ربطی ندارد، اظهار داشت: کادر فنی ملوان ۵نفر است و باهم تصمیم می‌گیریم./تسنیم

Share