مردم گیلان با حضور خود جلوه اي ديگر از پشتوانه مردمي نظام را نشان دهند

دعوت مشترک نماینده ولی فقیه،استاندار و مجمع نمایندگان برای استقبال از رییس‌جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه،استاندار و مجمع نمایندگان گیلان در استانه سفر رییس جمهور به گیلان بیانیه زیر را صادر کردند: صدای پای بهار در سرزمین آب و آیینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر گیلان همیشه بهار زیباترین نقاشی خداوند خواهد بود. امسال بهار فاطمی نوید گلهای سبز کاروانیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه،استاندار و مجمع نمایندگان گیلان در استانه سفر رییس جمهور به گیلان بیانیه زیر را صادر کردند:

rohani-sistan (5)صدای پای بهار در سرزمین آب و آیینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر گیلان همیشه بهار زیباترین نقاشی خداوند خواهد بود. امسال بهار فاطمی نوید گلهای سبز کاروانیان همدلان امیدوار و تشنگان خدمت را با خود آورده است و بهار در بهار شده و گیلان با قدم‌های رئیس جمهور محبوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین خواهد شد سفری که باتدبیر رشد و توسعه را برای گیلان به ارمغان خواهد آورد .
در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال همدلی و همزبانی، ملت و دولت نامگذاری شده است از همه مردم فهیم و ولایتمدار و از همه اقشار مختلف، اساتید دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همه مردم گیلان، دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و گسترده در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر وامید برگ زرین دیگری بر کتاب جاودان تعهد و ولایتمداری گیلانیان بیفزایند و جلوه ای دیگر از پشتوانه مردمی نظام را نشان دهند .
امیدواریم خداوند متعال این گامهایی که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مردم و مسولان برداشته می‌شود جزء خیرات و مبرات و حسنات همه ما قرار دهد. آمین

زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان
محمدعلی نجفی استاندار گیلان
محمود شکری رئیس مجمع نمایندگان

Share