فرماندار فومن:

در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم بازدیدهای سرزده از ادارات فومن ادامه می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی زاده گفت:در راستای بهبود خدمات به مردم عزیز و به منظور عملیاتی نمودن تکریم حقوق ارباب رجوع این بازدید ها را به صورت پیاپی انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میر شمس مومنی زاده فرماندار فومن صبح امروز شنبه ۸ فروردین به صورت سرزده از ادارات مستقر در مجتمع اداری شهید افتخاری این شهرستان بازدید و مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخ‌گویی مسئولان به مردم را مورد بررسی قرار داد و آنان را به تکریم مراجعان، نظم و انضباط اداری و وجدان کاری توصیه کرد.

فوicleفرماندار شهرستان فومن اظهار داشت: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به خلق خدا برای شما فراهم شده است شما نیز باید با استعانت از درگاه الهی، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گام بردارید.

مومنی زاده از مدیران و کارکنان ادارات خواست که نهایت سعی و تلاش خود را در راستای پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع به کار گیرند و در گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
رئیس شورای اداری شهرستان فومن افزود: ملت عزیز ما همواره پشتیبان واقعی اسلام، انقلاب و ولایت بوده و هستند و لذا شایسته ، بیشترین و بهترین خدمت می باشند.
وی اضافه کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم عزیز و به منظور عملیاتی نمودن تکریم حقوق ارباب رجوع این بازدید ها را به صورت پیاپی انجام خواهیم داد.

وی ضمن خسته نباشید و تبریک فرارسیدن سال جدید به کارمندان ادارات و نهادهای شهرستان فومن گفت: کارمندان باید با خوش رویی و متانت نسبت به همکاران و ارباب رجوع پاسخگو باشند و به موقع در محل کار حضور داشته باشند ، وقت شناس باشند و برای امور و کارها برنامه ریزی داشته باشند.

فرماندار شهرستان فومن در پایان اظهار داشت: مردم ما ، سختی هایی چون جنگ ۸ ساله تحمیلی  را پشت سرگذاشتند و امروز هم به فضل خداوندبا همت خوبی که دولت تدبیر و امید دارد بر مشکلات غلبه خواهیم کرد .

Share