خاطره گویی خواهر احمدی نژاد در مقابله با خاطره هاشمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،خانم پروین احمدی نژاد، خواهر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، به خاطره نادرست اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروین احمدی نژاد، خواهر محمود احمدی نژادبه خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد.

به نقل از میدان ۷۲:n00100336-r-b-007

خرداد سال هشتادو پنج در سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره) دکتر احمدی نژاد به اتفاق چند نفر دیگر از جمله اینجانب، به منظور دیدار با همسر مکرمه حضرت امام در جماران حضور یافتند. نکات قابل اشاره از آن دیدار و مسایل بعدی:

خانم در مقابل خدمه و برخی از اعضای خانواده، خوشحالی خود را از انتخاب دکتر اینگونه ابراز کردند که در زمان انتخابات گفته بودند اگر دکتر رای بیاورد، شیرینی انتخاب، مهمان من باشید و هرچه می خواهید غذا از بیرون تهیه کنید. ایشان می گفتند به خادمه منزل گفته ام تلویزیون را برای من فقط در صورت سخنرانی دکتر و یا مقام معظم رهبری روشن کنید.

ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند!

گفتنی است اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب با اشاره به خاطره ای گفت: در آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.

Share