مدير كل حوزه ي استاندار گيلان خبرداد:

حکم ماموریت مشاوران استاندار گیلان به پایان رسید/بازنگری در فعالیت برخی مشاوران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تاجیک با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های مشاوران استاندار گفت : بر اساس ماموریت های گذشته مدت فعالیت مشاوران دکتر نجفی پایان یافته است و برای افرادی که ماموریت های جدیدی تعیین شده است احکام متناسب صادر خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور و مدیر کل حوزه ی استاندار گیلان از بازنگری دکتر نجفی در نحوه ی فعالیت مشاوران ایشان خبر داد .
tajik59دکتر حسن تاجیک صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نحوه ی فعالیت مشاوران استاندار در سال جدید گفت : با توجه به برنامه های جدیدی که برای توسعه و پیشرفت استان لحاظ شده است ایشان ماموریت ها و وظایف جدیدی را برای تعدادی از مشاوران خود تعیین کرده اند .
وی با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های مشاوران استاندار گفت : بر اساس ماموریت های گذشته مدت فعالیت مشاوران دکتر نجفی پایان یافته است و برای افرادی که ماموریت های جدیدی تعیین شده است احکام متناسب صادر خواهد شد .
مدیر کل حوزه استاندار گیلان خاطر نشان کرد : دکتر نجفی بارها در طول مدت مدیریت خود نشان داده اند که بر لزوم اهمیت بهره گیری از نظرات و مشورتهای افراد صاحب نظر ، با تجریه و نخبه تاکید دارند و پایان کار تعدادی از مشاوران محترم ایشان به معنی عدم بهره گیری از توانمندی های آنان در ادامه کار نیست.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share