فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد

حضور کاروان ۳هزار نفری مردم آستانه برای استقبال از رییس جمهور در ورزشگاه عضدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار آستانه اشرفیه از استقبال مردم این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور به گیلان در قالب کاروان سه‌هزار نفری در مراسم سخنرانی ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار آستانه اشرفیه از استقبال مردم این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور به گیلان در قالب کاروان سه‌هزار نفری در مراسم سخنرانی ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت خبر داد.

esmaeilianحسین اسماعیلیان با اشاره به سفر هیئت دولت به‌زودی به گیلان اظهار کرد: مردم آستانه‌اشرفیه در سالی که مقام معظم رهبری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند به استقبال پر شور از رئیس جمهور در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت می‌روند.

وی از تشکیل کاروان سه‌هزار نفری استقبال‌کنندگان از رئیس جمهور در آستانه‌اشرفیه خبر داد و افزود: استقبال مردم از رئیس جمهور در سطح ملی و بین‌المللی حائز اهمیت است.

اسماعیلیان با بیان اینکه گیلانی‌ها به مهمان‌نوازی معروف هستند، تصریح کرد: اکنون در عرصه بین‌المللی نگاه جهان به مهمان و میزان است و ملت‌ها شاهد استقبال مردم گیلان از رئیس جمهور هستند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه استقبال گرم گیلانی‌ها از رئیس هیئت دولت تدبیر و امید را سبب  ایجاد خاطره‌ای ماندگار در اذهان جامعه خواند و بیان کرد: سفر هیئت دولت دستاوردهای بزرگی برای گیلان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ساماندهی استقبال‌کنندگان از رئیس جمهور در آستانه‌اشرفیه اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی دولت باید تعهد خود در همراهی مردم به نظام و انقلاب را ادا کنند و امکانات برای میزبانی رئیس جمهور فراهم شود.

اسماعیلیان به حضور شهروندان در فرمانداری آستانه‌اشرفیه مبنی بر حضور در کاروان استقبال از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی برای شهروندانی که می‌خواهند با خودروی شخصی در مراسم استقبال از رئیس جمهور شرکت کنند، انجام شده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه از حضور یکی از وزرا در جلسه شورای اداری این شهرستان در سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و یادآور شد: موضوع‌های آب روستایی، گازرسانی، آسفالت راه روستایی، برق و همچنین مسائل مربوط به پل کابلی، اتمام دو سد لاستیکی و اکوتوریسم منطقه بوجاق در جلسه مذکور مطرح می‌شود./فارس

Share