حضور بانوی گیلانی در تیم ملی کشتی آلیش بانوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نقی هدایتی با اشاره به دعوت از یک کشتی‌گیر خانم در تیم ملی کشتی آلیش بانوان، اظهار کرد: با دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران «آزاده علیزاده» با وزن ۶۵ کیلوگرم از شهرستان رشت برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آلیش بانوان دعوت شده است. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نقی هدایتی با اشاره به دعوت از یک کشتی‌گیر خانم در تیم ملی کشتی آلیش بانوان، اظهار کرد: با دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران «آزاده علیزاده» با وزن ۶۵ کیلوگرم از شهرستان رشت برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آلیش بانوان دعوت شده است.

۱۳۹۳۰۲۱۵۰۰۰۴۳۸_PhotoAوی با بیان اینکه اردوی مذکور از ۱۹ تا ۲۹ فروردین ماه جاری در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: حضور این بانوی گیلانی موقعیت خوبی ایجاد کرده است.

رئیس هیئت کشتی گیلان از برگزاری مسابقات کشتی ساحلی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خبر داد و یادآور شد: این مسابقات در روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه جاری در شهر شوش دانیال خوزستان برگزار می‌شود.

وی علی جامع، اکبر علی‌زاده و زمان تقی‌زاده را از نوجوانان گیلانی در رقابت‌های مذکور معرفی کرد و افزود: تیم نوجوانان با مربیگری محمد صابر، مهدی صارمی و رضا صفری و سرپرستی مهدی محراب‌پور به مسابقات کشتی ساحلی خوزستان اعزام می‌شوند.

به گفته هدایتی در مسابقات مذکور رده سنی جوانان، یاسر نوروزنیا، میلاد حسین‌پور، امیرحسین میرباباشاهی با مربیگری محمد صابر، مهدی صارمی و رضا صفری و سرپرستی مهدی محراب‌پور حضور دارند.

وی با معرفی کشتی‌گیران گروه سنی بزرگسالان در مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: میلاد رضایتی، سیدعلی موسوی، بهنام حقیقی، داریوش رستمی با مربیگری محمد صابر، مهدی صارمی و رضا صفری و سرپرستی مهدی محراب‌پور از دعوت شدگان به مسابقات کشتی ساحلی در خوزستان هستند.

/فارس

Share