استاندار گیلان در دیدار نوروزی با اعضای حزب اعتدال و توسعه:

حزب اعتدال و توسعه زمانی شکل گرفت که تفکر اصلاحات در کشور حاکم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با اشاره به تعریفی مجمل از حزب اعتدال و توسعه گفت :‌حزب اعتدال و توسعه زمانی شکل گرفت که تفکر اصلاحی و اصلاحات حاکم بوده است و ما در آن مقطع نیاز دیدیم که یک اندیشه اعتدالی در کنار اندیشه اصلاحی رشد کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار  صمیمی اعتدالگرایان استان گیلان با دکتر نجفی استاندار گیلان به مناسبت ایام نوروز در اولین روزهای بهار ۹۴ برگزار شد .
۷۱۷۸sp5vhk6kvql7lu55به نقل از اعتدال شرق,در این دیدار در ابتدای جلسه دکتر کیوان محمدی دبیر حزب اعتدال و توسعه تشکیلات گیلان ضمن تبریک سال نو و  آرزوی موفقیت  برای دولت تدبیر و امید  به مثلث طلایی در گیلان اشاره کرد و گفت :مثلث طلایی ، متشکل از استاندار گیلان ، نماینده ولی فقیه استان و نیز دکتر نوبخت می باشد.
وی ابراز داشت :‌ اگر سیاسیون  و مدیران استانی از این فرصت بدست آمده  استفاده بهینه داشته باشند، به جرات می توان گفت با این همدلی ،‌ در استان گیلان  شاهد تحولات خوبی خواهیم بود .

محمدی درادامه تصریح کرد : ما به عنوان حلقه وصل بین دولت و ملت هستیم و در چار چوبی که در استان گیلان تعریف شده است انجام وظیفه و خدمت می کنیم

استاندار گیلان نیز در ادامه  این نشست،  ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای حاضرین جلسه ، سال جدید را ، سال رفع مشکلات استان گیلان دانست که این مشکلات بر جای مانده بخشی مربوط به استکبار جهانی بوده و بخش دیگر آن مربوط به مدیریت احساسی و نابخردانه دولت گذشته می باشد .

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال  و توسعه کشور با اشاره به تعریفی مجمل از حزب اعتدال و توسعه گفت :‌حزب اعتدال و توسعه  زمانی شکل گرفت که تفکر اصلاحی و اصلاحات حاکم بوده است و ما در آن مقطع نیاز دیدیم که یک اندیشه اعتدالی در کنار اندیشه اصلاحی رشد کند تا بتواند تحمل جریانات مختلف در کشور را داشته باشد  و این اندیشه معقول و منطقی با قرار گرفتن در کنار دیگر اندیشه ها به حیات سیاسی خود ادامه دهد . اگر شما به اساسنامه  حزب رجوع کنید خواهید دید که این حزب دارای چه ویژگی هایی ست .

نجفی ابراز داشت: امروز شاهد آن هستیم که دولت  بر خاسته از این حزب هست ، و با همان شعار اعتدالی به کار خود ادامه می دهد.  استاندار گیلان افزود:  اگر به سخنر انیهای دکتر روحانی توجه کنیم می بینیم که  نگاه توسعه محور در ادبیاتشان موج می زند ، که نشان از اهمیت دادن رییس جمهور به این مقوله است .  اگر به کابینه دولت نگاه کنیم ،مشاهده می کنیم که بخشی از آن از درون حرب اعتدال و توسعه متجلی گردیده است ، که نمونه آن  جناب دکتر نوبخت و  بخشی از وزرا  هستند که به دولت خدمت می کنند.

وی گفت : دکتر نوبخت نیز یک ظرفیت ارزشمند است و از افتخارات استان گیلان محسوب می شوند و همچنین حضرت آیت الله قربانی نیز از فرهیختگان و از سرمایه های گیلان  هستند که با این همه آگاهی و اندیشه  کمک خوبی به استان گیلان می کنند. استاندار گیلان به موفقیت های دولت  در بخش های  مختلف  اشاره کرد و افزود :  ما در بخش عمرانی موفقیت زیادی داشتیم که ۲۵۲ در صد تخصیص اعتبارات نسبت به سال گذشته ، بیشتر بوده است.و از لحاظ امنیت از بهترین استانهای کشور شناخته شدیم . و در بهبود فضای کسب وکارنیز شاهد موفقیت بوده ایم . دکتر نجفی برای رشد و تعالی استان گیلان به همه کسانی که دارای مسوولیت هستند و آن کسانی که دارای مسوولیت اجرایی نیستند ، خواست که به توسعه و پیشرفت گیلان کمک کنند.

گفتنی است اعتدال گرایان استان گیلان پیش از نشست با استاندار گیلان نشستی صمیمی با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت داشتند
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
 

Share