استاندار گیلان در دیدار نوروزی با پلیس گیلان:

حاکم شدن فضای همدلی، آرامش و امنیت از توفیقات بزرگ فرزندان گیلان بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار با بیان اینکه حاکم شدن فضای همدلی، آرامش و امنیت از توفیقات بزرگ فرزندان گیلان بوده است افزود :همچنین با فضای خوب آرامش وهمدلی گیلان سال گذشته از لحاظ شاخصهای امنیتی جزء استانهای برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار در دیدار نوروزی پلیس با وی گفت :گیلان سال گذشته از لحاظ شاخصهای امنیتی و انتظامی جزء استانهای برتر کشور انتخاب شد.

۹۹-۱دکتر محمد علی نجفی در دیدار فرمانده انتظامی استان ، رئیس عقیدتی سیاسی و معاونان و روسای پلیس های تخصصی، از تلاش مجدانه پلیس در تامین امنیت شهروندان تقدیر و تشکر نموده و گفت: حضور بی بدیل پلیس در هر برهه از زمان موجب شده که مردم در همه حال پلیس را یار و یاور خود بدانند.
استاندار گیلان با بیان اینکه ماموریت های پلیس گسترده و تلاش پلیس در تامین امنیت در سالی که گذشت جهادگرانه بود، بیان داشت: امنیت خوب استان با تلاش پلیس و همدلی و همیاری همه مردم ودستگاه های امنیتی و انتظامی ایجاد شده است.
دکتر محمد علی نجفی با اشاره به اینکه گیلان در بحث مقابله با سرقت، از استانهای برتر درسال ۹۳ در کشور است، اظهار داشت: برتری استان گیلان از نظر مقابله با سرقت، امنیت وفضای امن جزء افتخارات پلیس استان می باشد.
استاندار با بیان اینکه حاکم شدن فضای همدلی، آرامش و امنیت از توفیقات بزرگ فرزندان گیلان بوده است افزود :همچنین با فضای خوب آرامش وهمدلی گیلان سال گذشته از لحاظ شاخصهای امنیتی جزء استانهای برتر کشور انتخاب شد.

سردار ابرهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد پلیس استان در سال ۹۳ را ارائه نمود .
۹۹-۶

Share