«جیش العدل» مسوولیت حمله شب گذشته به مرزبانان ایرانی را بر عهده گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گروهک تروریستی «جیش العدل» مسوولیت حمله شب گذشته به مرزبانان ایرانی در شرق کشور را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گروهک تروریستی «جیش العدل» مسوولیت حمله شب گذشته به مرزبانان ایرانی در ش۱۴۲۸۴۰۱۸۰۵۱۱۸_images12222رق کشور را بر عهده گرفت.

پیش از این فرماندار چابهار از شهادت هشت مامور مرزبانی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار مسلح در شب گذشته خبر داده بود.

احمدعلی موهبتی ضمن تایید این خبر گفت: اشرار مسلح با کمین در منطقه مرزی میل ۲۳۹ در جنوب شرقی ایران در حدفاصل باهوکلات و پیشین نزدیکی مرز پاکستان و ایران،‌ این مرزبانان را به شهادت رساندند.

وی اظهارکرد: در این حمله تروریستی ماموران نیز با اشرار درگیر شدند که تعدادی از آن‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند.

کوتاهی پاکستان در مبارزه با این تروریست‌ها که در مرز این کشور قرار دارند چالشهای امنیتی برای منطقه و حتی پاکستان دارد که باید با رویکرد مثبت منطقه‌ای با آن مقابله کرد. در این حمله مرزبانان بومی که تعدادی از آن‌ها از اهل سنت بودند هدف قرار گرفتند که نشان دهنده ماهیت ضددینی و ضد مردمی تروریست هاست./ایسنا

Share