نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

جعفرزاده: ۱۲ مشکل گیلان در بسته پیشنهادی به دولت ارائه شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جعفرزاده طرح سامد و مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ را نمادی از توجه به دولت الکترونیک و در عین حال حفظ کرامت مردم خواند و گفت: این امر از یک سو موجب کاهش هزینه های مردم و از سوی دیگر صرفه جویی در رساندن پیام و مشکلات به گوش مسوولان می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به گیلان گفت: در بسته پیشنهادی به دولت، ۱۲ مشکل عمده استان ارائه شده است.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شودغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پروژه هایی همچون راه آهن قزوین – رشت ، طرح آب های سطحی، دفن زباله، حل مشکل زیست محیطی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت، تکمیل سایت نفتی رودسر و پتروشیمی رودبار و ساخت دو سد در حال احداث شفارود رضوانشهر و پلرود ررودسر را از جمله این مشکلات عنوان کرد.

وی ادامه داد: کاستی ها و تنگناها باید با وفاق ، همدلی، دوستی و یکصدایی رفع شود تا زمینه توسعه استان فراهم آید.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بیکاری در گیلان را یکی از مهمترین دغدغه ها خواند و افزود: رفع این مشکل، با اصلاح زیرساخت ها حاصل می شود.

وی اضافه کرد: اعتباراتی که هیات دولت برای طرح ها و پروژه های گیلان اختصاص می دهد؛ علاوه بر توسعه استان، موجبات سرمایه گذاری را نیز فراهم می کند.

جعفرزاده طرح سامد و مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ را نمادی از توجه به دولت الکترونیک و در عین حال حفظ کرامت مردم خواند و گفت: این امر از یک سو موجب کاهش هزینه های مردم و از سوی دیگر صرفه جویی در رساندن پیام و مشکلات به گوش مسوولان می شود.

رییس جمهوری و هیأت دولت، فردا (چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه) پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می دهند.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.

با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهوری با استفاده از خط تلفن ۱۱۱ ، امکان مناسبی برای دسترسی عموم مردم به هیات دولت برای انعکاس مشکلات و نظرات فراهم آمده است.

مردم می توانند ۲۴ ساعت قبل از سفر رییس جمهوری و هیأت دولت و همچنین ۲۴ ساعت بعد از سفر، با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنند.

با ارائه کد ملی و دریافت شماره رهگیری، یک ماه بعد، پاسخ مردم در خصوص مشکل طرح شده، قابل دریافت است./ایرنا

Share