پس از چندین روز:

جسد جوان غرق شده جیرده ای توسط مدیرعامل آتش نشانی رشت پیدا شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جسد جوان ۲۴ ساله غرق شده در رودخانه جیرده که جمعه دو هفته پیش به منظور ماهیگیری به همراه پسر عموی خود بر روی پل شکسته جیرده رفته بود پیدا شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از ۱۱ روز جستجو،  غواصان آتش نشان جسد جوان غرق شده در آب های رودخانه جیرده را کشف کردند.

 در شبانگاه جمعه ۷ فروردین ۹۴ بود که طی تماس تلفنی اعضای خانواده ای با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که جوان ۲۴ ساله که برای تفریح به حاشیه رودخانه رفته بود در آب غرق شده است .

 گفتنی است علی رغم اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش نشانی بود، ستاد فرماندهی تیم غواصی را در اسرع وقت به محل حادثه اعزام نمود.

عملیات جستجوی غواصان آتش نشانی در آبهای سرد و خروشان رودخانه جیرده از ۸ فروردین کماکان ادامه داشت تا جایی که علی مقصودی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت نیز به واسطه تسکین اندوه خانواده جوان غرق شده ، ضمن هدایت غواصان آتش نشان خود نیز به آب زد تا اینکه ظهر امروز ۱۸ فروردین با تلاش بی وقفه این تیم جستجو ها نتیجه داد و جسم بی جان این جوان توسط علی مقصودی مدیر عامل این سازمان که خود یکی از اعضای تیم غواصی سازمان است از آب های رودخانه واقع در روستای دافسار ،۶ کیلومتر دور تر از محل حادثه کشف و به چشم انتظاری های خانواده متوفی خاتمه داده شد.

مقصودی در این رابطه ضمن تسلیت به خانواده داغدار این جوان از دست رفته افزود: پس از کشف جسد، هماهنگی لازم با عوامل انتظامی جهت انتقال جسد به پزشکی قانونی انجام پذیرفت.

 ۳۲ndex ۳۳ex ۳۴۵ex ۴۳۵ex ۳۴۵۶ex

Share