سخنگوي فراکسيون رهروان ولايت مجلس:ظريف مورد اعتماد مقام معظم رهبري است

توافق لوزان مقبول و خوب است;بنا به نظر دکتر لاریجانی نیازی به تصویب مجلس نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی رز گفت :باتوجه به تمام شرایط می توان گفت توافق لوزان مقبول و خوب است که علاوه بر دولتمردان ایران و آمریکا مردم دو کشور هم از این توافق رضایت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی رز،سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره توافق ایران و ۱+۵در لوزان سوییس ،گفت:ازآنجایی که از بدو شروع مذاکرات، مقام معظم رهبری به نوعی ورود کردند و با رهنمودهایشان راهکار ارائه می دادند و در مراسم تنفیذ حکم آقای روحانی، ایشان را دانشمند خطاب کردند و از سوی دیگر آقای ظریف سالیان سال مورد اعتماد امام (ره)و مقام معظم رهبری بوده است و همچنین علم و سواد تیم مذاکره کننده ایران که مرتبط با موضوع هسته ای و روابط بین المللی است naeimiبنده فکر نمی کنم توافقی که حاصل شده ،غیرمنطقی باشد.
وی افزود:باتوجه به تمام شرایط می توان گفت توافق لوزان مقبول و خوب است که علاوه بر دولتمردان ایران و آمریکا مردم دو کشور هم از این توافق رضایت خواهند داشت.
نعیمی رز درواکنش به اظهارات احمد توکلی درباره ضرورت تصویب توافق هسته ای در مجلس شورای اسلامی،اظهار داشت:آقای لاریجانی نه تنها رییس مجلس است بلکه ایشان عضو شورای عالی امنیت ملی نیز می باشد بنابراین فردی مثل آقای لاریجانی نسبت به آقای احمد توکلی و امثال ایشان آگاهی بیشتری دارد و نظر رییس مجلس مقدم است.
وی تاکید کرد:وقتی آقای لاریجانی اعلام می کند نیازی به تصویب مجلس نیست بدون تردید چنین اتفاقی نمی افتد.
نماینده مردم گیلان گفت:به طور حتم انجام توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم ها در زندگی و معیشت مردم اثر مثبتی می گذارد و موجب می شود مردم به آرامش برسند./آریا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share