وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری انزلی: نگاه دولت یازدهم به متخصصان داخلی است

تاکید پورمحمدی براستفاده از تجارب فرماندار و ظرفیت امام جمعه انزلی برای حل مشکلات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورمحمدی با بیان اینکه دولت تمام امکانات خود را برای توسعه کشور بسیج کرده است گفت:انزلی از گذشته ی دور به عنوان شهری که پرچمدار فرهنگ,اقتصاد و دفاع ملی بوده معرفی شده است و مشکلات این شهر با خلاقیت مدیران آن حل خواهد شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی گفت:سخنان امروز ریاست محترم جمهور و همچنین اظهارات رهبر معظم انقلاب نشان دهنده ی تاثیرگذاری ایران در منطقه است.
IMG_3943وی با بیان اینکه هیچ مسئولی در کشور همانند رییس جمهور و رهبر انقلاب در مقابل امریکا به اینگونه نایستاده اند تصریح کرد:امروز سخنان رهبر معظم انقلاب همواره با واکنش های استکبار مواجه می شود.وزیر دادگستری اضافه کرد:هم اکنون کشور محیطی آرام دارد و همه در تلاشند تا کشور را به جلو ببرند،و در مذاکرات هسته ای نیز مسئولان با جدیت به دنبال این هستند که به خواسته های خودمان برسیم.

پورمحمدی اظهار داشت: ما با سرافرازی جلوی استکبار ایستاده ایم و می توانیم کشور را با آرامش، فضای امن به مقاصد بالا و سعادت برسانیم ، کشمکش و فضای اختلاف بین دولت و ملت پیشرفت را کند می کند.وزیر دادگستری با بیان اینکه اگر در کشور درگیری و نزاع باشد هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود تصریح کرد:در سه ماه آینده در مذاکرات راه سختی در پیش داریم.
پورمحمدی در ادامه افزود:دلواپسان واقعی کسانی هستند که نگران امنیت ملی کشور باشند.

وی از خبرهای خوش دولت برای انزلی خبر داد و افزود:برنامه هایی برای تالاب انزلی,راه اهن انزلی و بندر دیده شده است.

پورمحمدی از انزلی به عنوان یک شهر انقلابی نام برد و افزود:با حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه انزلی از ۴۰ سال پیش آشنا هستم و می بایست از ظرفیت ایشان برای توسعه شهر به اندازه کافی بهره برده شود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه در دولت قبل مصوباتی زیادی تصویب شده اما هرگز اجرایی نشدند اذعان کرد:هدف دولت تدبیر و امید تولید شغل و پول است و مسئولان انزلی نیز باید در این راستا حرکت کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری ۱۷.۵ درصدی برای انزلی قابل پذیرش نیست اظهار کرد:فرماندار انزلی باید ۵ پروژه شاخص برای این شهرستان تعریف کند.

وزیر دادگستری هدف دولت را ایجاد اشتغال , توسعه پایدار ,پرهیز از واردات بی حاصل و جلوگیری از مصرف بی رویه دانست و گفت:اینکه برخی می گویند دولت چشم به بیگانگان دارد درست نیست و نگاه دولت یازدهم به متخصصان داخلی و جوانان این کشور است.

پورمحمدی با بیان اینکه دولت تمام امکانات خود را برای توسعه کشور بسیج کرده است گفت:انزلی از گذشته ی دور به عنوان شهری که پرچمدار فرهنگ,اقتصاد و دفاع ملی بوده معرفی شده است و مشکلات این شهر با خلاقیت مدیران آن حل خواهد شد.فرماندار انزلی در بین فرمانداران کشور فرد با تجربه ای است و امید داریم ایشان تجارب خود را در انزلی به کار گیرند.
IMG_3937 IMG_3923 IMG_3927 IMG_3925

Share