سلطانی‌فر در جلسه شورای اداری شهرستان املش

به متقاضیان سرمایه گذاری در صنعت گردشگری گیلان تسهیلات لازم اعطا می گردد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سلطانی فر خاطرنشان کرد: در صورتی که متقاضی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری برای استان گیلان وجود داشته باشد قول آن را خواهم داد که تسهیلات لازم را برای اتمام آن تامین نمایم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جلسه شورای اداری املش حضور یافت.
photo_2015-04-17_10-32-22به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان املش از تلاش دولت در دوسال اخیر برای خروج مشکلات اقتصادی مردم گفت و اظهار داشت : حدود ۲۲ ماه پیش مردم با رای قاطع و حضور گسترده خود به مدل مدیریتی رای دادند و بر شیوه مدیریتی غلط گذشته خط بطلان کشیدند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت های مردم روزهای پیش روی را به سرانجام مطلوب برسانیم زیرا که اگر مردم حمایت نکنند سربازان شان در عرصه های مختلف نمی توانند خدمت گذار خوبی باشند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به موفقیت در توافق هسته ای در سیزدهم فروردین ماه سال جاری گفت: تلاش سربازان این نظام را در ماراتن بسیار سخت هسته ای در مقابل تحریم ها قابل قدردانی دانست .
سلطانی فر تصریح کرد: دولت از ابتدای فعالیت خود روی چند محور تمرکز نمود و توانست پس از ۲۲ ماه تورم ۲۴درصد را به ۱۵ درصد تقلیل دهد و رشد منفی اقتصادی را در دوسال ۹۱-۹۲ به ۲/۹درصد در سال ۹۳ برساند.
نماینده هیئت دولت در سفر استانی به شهرستان املش ، اجرای سراسری طرح سلامت یکی از طرح هایی که برای دولت یازدهم بسیار مهم بوده است اشاره نمود و گفت: تمام دولت های جهان یک دوره ریاست جمهوری را فقط خاصه اجرای طرح سلامت قرار می دهند که به همت مسئولین وزارت بهداشت این دولت موفق شد در زمان بسیار کوتاهی آن را به پایان برساند و هر ایرانی عضو بیمه سلامت شود.
سلطانی فر از برنامه ریزی های لازم برای این سفر از یک ماه پیش خبر داد و گفت: شهرستان املش می تواند به یکی از قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که متقاضی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری برای استان گیلان وجود داشته باشد قول آن را خواهم داد که تسهیلات لازم را برای اتمام آن تامین نمایم.

Share