ابوترابی‌فرد در یادواره شهید املاکی:

به شدت از روحیه تسلیم در مقابل دشمن تنفر داریم/مردم تکیه‌گاه نظام اسلامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابوترابی‌فرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای رسالت برای تمام ملت‌های جهان و مسلمانان منطقه است، تصریح کرد: نظام اسلامی برای قدرت‌های سلطه جهان پیام دارد و آن اینکه رسالت‌گرایی از ارکان کلیدی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و با این رسالت برای یاری اسلامی اقدام می‌شود و ما به شدت از روحیه تسلیم در مقابل دشمن تنفر داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در یادواره سردار شهید حسین املاکی جانشین لشکر قدس گیلان در مسجد جامع لنگرود به تحلیل موقعیت امروز و نقش جمهوری اسلامی ایران در تغییر فکری و سیاسی در منطقه و جابه‌جایی قدرت در کشور پرداخت.

IMG_7915وی با بیان اینکه وعده خداوند به صورت شفاف در قرآن کریم بیان شده است، افزود: انسان باید یاری خداوند را داشته باشد و برای نصرت خداوند حرکت کند و نتیجه آن یاری خداوند است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به خداوند نیازمند نصرت انسان‌ها نیست، گفت: خدایی که تدبیر حکیمانه او عالم هستی را اداره می‌کند به یاری انسان نیاز ندارد و نصرت الهی به معنای یاری دادن بندگان خداوند بوده و یاری پیامبر (ص) و علی (ع) به معنای یاری حق است.

وی ادامه داد: اگر مردم حق را یاری کنند خداوند نیز یاری انسان را می‌ستاید و دغدغه انسان باید در کنار قرار گرفتن حق باشد.

ابوترابی‌فرد با تصریح بر اینکه نظام اسلامی بر پایه دفاع از حق است، اضافه کرد: ستون فقرات نظام اسلامی و عمود خیمه انقلاب شخصیتی بوده که مورد قبول خدای سبحان است.

وی افزود: ملت ایران اراده کرده در زمان غیبت امام زمان (عج) امور مدیریت نظام را به دست فقیه، اسلام‌شناس و مدیر و مدبر بسپارد و این اراده ملت ایران، یاری حق است و راهی که خداوند سبحان برای تعیین کرده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران دیروز امام (ره) بزرگوار و امروز رهبر معظم انقلاب را برگزیده است و این راه تقرب به خدای سبحان را هموار می‌کند.

وی مردم را تکیه‌گاه نظام اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: اسلامیت و جمهوریت همراه با هم است و اگر ایستادگی در کنار نظام نبود امروز نظام پابرجا نبود.

ابوترابی‌فرد گفت: اگر بخواهیم یاری خدای متعال را مورد ارزیابی قرار دهیم حوزه سیاست خارجی است و این حوزه به معنای رابطه ملت و نظام اسلامی با ملت‌های منطقه و دولتمردان جهان است و این رابطه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای رسالت برای تمام ملت‌های جهان و مسلمانان منطقه است، تصریح کرد: نظام اسلامی برای قدرت‌های سلطه جهان پیام دارد و آن اینکه رسالت‌گرایی از ارکان کلیدی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و با این رسالت برای یاری اسلامی اقدام می‌شود و ما به شدت از روحیه تسلیم در مقابل دشمن تنفر داریم./فارس

Share