موسوی روزان:برخی به دنبال ایجاد تفرقه بین شهردار و اعضای شورا هستند

به دنبال این هستیم که ثابت قدم آخرین شهردار تا پایان عمر شورای دوره چهارم باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: در انتخابات مجلس از امکانات شهرداری رشت برای اهداف سیاسی برخی اشخاص خاص از هر طیف و جناح هزینه نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیدرضا موسوی‌روزان ظهر امروز در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: حدود دو سال از عمر شورای چهارم سپری شده اما تاکنون خدمات شایسته‌ای به مردم رشت ارائه نشده است.

*خدمات شورای چهارم رشت در حد شایستگی مردم نبود

rozan-0536وی افزود: باید اقرار کنم که شورای چهارم تاکنون نتوانسته است در حد شایستگی و شأن مردم رشت خدمات‌رسانی کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هنوز وقت جبران داریم، گفت: با اتحاد، همدلی، هم‌زبانی و همفکری می‌توانیم عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شهردار رشت تصریح کرد: شهردار منتخب نباید حتی لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان دریغ کند.

موسوی‌روزان با اشاره به اینکه ارتباط نزدیک شهردار با اعضای شورا یک نقطه عطف مهم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: شهردار رشت باید از این ارتباط صمیمانه برای ارتقای شاخص‌های توسعه و برطرف شدن مشکلات شهروندان استفاده بهینه کند.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت باید تابع نظرات شورا باشد، ادامه داد: ۱۵ نفر منتخبان مردم رشت در شورای چهارم پس از مشورت نظرات خود را به شهردار اعلام می‌کنند و شهردار رشت موظف است با برنامه‌ریزی در تمام امور عملکرد خوبی ارائه کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به تلاش برخی برای ایجاد تفرقه بین شهردار و اعضای شورای رشت اشاره کرد و ادامه داد: عده‌ای به دنبال این هستند که بین شهردار و اعضای شورا فاصله ایجاد کنند که در این زمینه شهردار باید بسیار هوشیارانه و مدبرانه عمل کند.

وی درباره سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان ادامه داد: شورای اسلامی شهر رشت می‌توانست با برنامه‌ریزی بهتر در این سفر حضور یابد و کمک‌ها و مساعدت‌های بیشتری از جانب رئیس جمهور و هیئت دولت نصیب شهر رشت کند.

موسوی‌روزان ادامه داد: مطرح کردن پروژه‌هایی از جمله ساماندهی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، باز کردن گره ترافیکی شهر رشت، موضوع خرید دستگاه زباله‌سوز و … در این سفر می‌توانست کارساز باشد.

وی با اشاره به اینکه شهردار منتخب آخرین شهردار دوره چهارم شورای رشت خواهد بود، تصریح کرد: شورای شهر رشت به دنبال این است که شهردار منتخب آخرین شهردار تا پایان عمر دوره شورای چهارم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: اعضای شورا به این نتیجه رسیده‌اند که شهر رشت دیگر تحمل تغییر شهردار را ندارد و تحقق این موضوع به عملکرد شهردار نیز بستگی دارد.

وی در ادامه به مواضع صریح رهبر معظم انقلاب درباره مسائل هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: وجود مبارک رهبر معظم انقلاب و درایت ایشان در تمام این سال‌ها موجب شده است تا بتوانیم از خطرات و آسیب‌ها در امان باشیم.

موسوی‌روزان درباره انتخابات آینده مجلس گفت: در انتخابات مجلس از امکانات شهرداری رشت برای اهداف سیاسی برخی اشخاص خاص از هر طیف و جناح هزینه نشود./فارس

Share