استاندار در جمع شورای فرماندهی انتظامی گیلان

با هدایت عالمانه رهبری تیم مذاکره کننده توانست از منافع ملی به نحو احسن دفاع کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار در جمع شورای فرماندهی انتظامی گیلان ، ضمن قدردانی از زحمات این نیرو در نوروز امسال و سال گذشته به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت : وزرا یا معاونین رئیس جمهور به نمایندگی از دکتر روحانی به شهرستانها میروند.  دکتر محمدعلی نجفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار در جمع شورای فرماندهی انتظامی گیلان ، ضمن قدردانی از زحمات این نیرو در نوروز امسال و سال گذشته به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت : وزرا یا معاونین رئیس جمهور به نمایندگی از دکتر روحانی به شهرستانها میروند.

jpg3638 دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی در نوروز ۹۴ گفت : در سال گذشته و همچنین در نوروز امسال در شاخص‌های مختلف نیروی انتظامی رشد چشمگیری داشته است و در بخش ایجاد امنیت و نظم عمومی ارتقاء خوبی داشتیم.
وی خاطر نشان کرد : در ایام نوروز موفق شدیم با تلاشی که در بحث راهسازی انجام پذیرفت خطرات ناشی از تصادفات را کاهش دهیم.
دکتر نجفی یادآورد شد : نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و از این فضاها باید درجهت شعف و شادی مردم بهره ببریم.

 نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان گیلان افزود : در هر شهرستان یکی از وزرا یا معاونین رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شرکت می‌کنند .
دکتر نجفی با اشاره به وضعیت مثبتی که پس از مذاکرات هسته ای در جامعه رخ داده است گفت : در چنین وضعیتی و در فضای آرامش و امنیتی که موجود است اولین سفر هیئت دولت در سال جدید به گیلان اتفاق می افتد و امیدواریم از برکات این سفر در توسعه استان بهره های لازم را ببریم.
استاندار با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای خاطر نشان کرد : با ارشاد و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری و نگاه دیپلماسی رئیس جمهور محترم تیم مذاکره کننده توانست از منافع ملی به نحو احسن دفاع کند.

فرماندهی انتظامی استان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های نماینده عالی دولت در استان گفت : در ایام نوروز امسال در اجرای برنامه‌ها در حوزه های مختلف با همکاری مردم و با رهنمودهای استاندار در وقوع جرائم و سرقت کاهش چشمگیری داشته ایم.
وی افزود : این رشد نشان از برنامه ریزی مدون و هدفمند در مجموعه انتظامی استان است و امیدواریم در سال جدید در مسیر تدابیری که فرماندهی معظم کل قوا در جهت پیشبرد اهداف ترسیم کرده‌اند گام برداریم و قطعاً این مهم با تعامل همه دستگاه ها و نیز آحاد مردم تحقق می‌یابد.

Share