با فیروز کریمی از به قبرستان رفتن بازیکن ملوان تا جمع آوری پول برای خداخافظی عنایتی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملوان در خانه خود استقلال را متوقف کرد تا شانس قهرمانی آبی‌ها را به حداقل برساند.به همین بهانه با فیروز کریمی گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم که در زیر می خوانید: آقای کریمی، خیلی از بازی راضی بودید! بله، چنین بازی‌هایی می‌تواند هواداران را با سکوهای ورزشگاه‌ها آشتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملوان در خانه خود استقلال را متوقف کرد تا شانس قهرمانی آبی‌ها را به حداقل برساند.به همین بهانه با فیروز کریمی گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم که در زیر می خوانید:karimi (3)

آقای کریمی، خیلی از بازی راضی بودید!
بله، چنین بازی‌هایی می‌تواند هواداران را با سکوهای ورزشگاه‌ها آشتی بدهد.

کنار زمین به چه می‌خندیدید؟
یادم نیست، کدام صحنه؟

به عنایتی هم که گفتید حال نوه‌هایت چطور است؟!
آخر این آدم تمام نمی‌شود که! چهل سال است دارد بازی می‌کند و در همین بازی هم یک سر و گردن از تمام استقلالی‌ها بهتر و بالاتر بود. به تنهایی از همه بیشتر ما را اذیت کرد.

شاگرد خودتان است دیگر!
من خودم رضا را در ابومسلم گذاشتم و در لیگ آزادگان چهره شد. حالا هم ظاهراً خودم باید دست به کار شوم!

چطور؟
اینکه خودش نمی‌خواهد برود! تمام هم که نمی‌شود، پس در اولین سمینار یا همایش مربیان از همه یک پولی جمع می‌کنم و می‌دهم به رضا تا بلکه برود و دست از سر ما بردارد! اینکه نمی‌شود در هر بازی و هر فصل او به همه گل بزند!

قضیه قبرستان رفتن بازیکن‌تان چه بود؟
هی می‌گفتم برو این طرف، ۶ بار رفت آن طرف! آخرش مجبور شدم بگویم این ره به ترکستان و قبرستان است، آن راه به زمین بازی و پیروزی!

از بازی چیزی هست که نگفته باشید؟
نه. از نظر فنی که بعد از بازی حرف‌هایم را زدم، امیدوارم هواداران ملوان از بازی‌های ما راضی باشند و مثل همیشه حمایت کنند./خبر ورزشی

Share