وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان گیلان:

با راه اندازی سامانه سامد و مرکز ارتباطات مردمی،عزت و شأن مردم ایران حفظ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر کشور گفت: با راه اندازی سامانه سامد و مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهوری، عزت و شأن مردم ایران حفظ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر کشور گفت: با راه اندازی سامانه سامد و مرکز ارتباطات مردمی رییس جمه۸۱۵۷۳۰۹۰-۶۳۹۰۹۱۱وری، عزت و شأن مردم ایران حفظ شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت بیان کرد: تماس هایی که مردم با این سامانه برقرار می کنند، اینجا جمع آوری و تفکیک می شود و همین امر، سرعت کار را افزایش می دهد به نحویکه عزت مردم نیز حفظ شود.

وی ادامه داد: با برقراری ارتباط با این سامانه، مردم دیگر لازم نیست برای رساندن مشکلات خود به گوش مسوولان، نامه نگاری کرده یا به دنبال خودروهایی جمع آوری نامه ها بروند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: به بیان بهتر، با راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مردم می توانند براحتی مشکلات و نظرات خود را به رییس جمهوری انتقال دهند.

به گفته رحمانی فضلی؛ پس از برقراری ارتباط و بیان مشکل از سوی مردم، این موارد جمع بندی و رسیدگی می شود و شهروندان می توانند از طریق کد رهگیری که دریافت می کنند، پاسخ درخواست های خود را دریافت دارند.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری نیز در بازدید از این سامانه، به عنوان یکی از کاربران این سامانه، به مشکلات چند نفر از شهروندان گوش فرا داد و به آنها قول رسیدگی و پیگیری به مشکلات طرح شده داد.

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان گیلان، دیروز (سه شنبه) با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری و مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری راه اندازی شد.

با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهوری با استفاده از خط تلفن رایگان ۱۱۱ ، امکان مناسبی برای دسترسی عموم مردم به هیأت دولت برای انعکاس مشکلات و نظرات فراهم آمده است.

مردم می توانند ۲۴ ساعت قبل از سفر رییس جمهوری و هیأت دولت و همچنین ۲۴ ساعت بعد از سفر، با این سامانه ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کنند.

با ارائه کد ملی و دریافت شماره رهگیری، یک ماه بعد، پاسخ مردم در خصوص مشکل طرح شده، قابل دریافت است./ایرنا

Share