تامینی با اشاره به 7 سال نمایندگی خود در مجلس:

با حضور دکتر نجفی به عنوان استاندار گیلان آرامش خاصی در استان ایجاد شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت گفت: از ۷ سالی که نماینده هستم در این دوره دیده ام که با حضور آقای نجفی به عنوان استاندار گیلان و همکاران او شرایطی بوجود آمده که آرامش خاصی در استان حاکم شده است.

واردات غذا و دارو از هند نیازمند نظارت جدی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی در جلسه شورای هماهنگی سفرهای نوروری با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت:با توجه به اینکه زحمات استاندار گیلان بسیار قابل تقدیر است بنده در این جلسه حضور پیدا کردم.
tamini_7209 (2)وی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ,راه و شهرسازی,فرمانداری,آموزش و پرورش ,میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:این توفیقات نتیجه و برکت همدلی است.استاندار گیلان و مجموعه دستگاه های اجرایی تمام وقت در تلاش هستند و این موضوع به عینه قابل مشاهده است.
تامینی در ادامه اظهار کرد:در جمع تعدادی از دوستان گفتم که از ۷ سالی که نماینده هستم در این دوره دیده ام که با حضور آقای نجفی به عنوان استاندار گیلان و همکاران او شرایطی بوجود آمده که آرامش خاصی در استان حاکم شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده از ایجاد چنین فضایی تشکر می کنم اضافه کرد: این موضوع وظیفه ی مار را سنگین تر می کند تا بیشتر در خدمت شما باشیم.

Share