وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری شهرستان فومن

باید ادب، اخلاق و همدلی را در مسیر خدمتگزاری به همه اقشار مردم پررنگ تر کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام سید محمود علوی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان فومن اظهار کرد: نگاه گره گشایی از سوی مردم، انتظار به حق آنان از مسوولان است که دولت یازدهم در زمینه تحقق این امر، اهتمامی ویژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر اطلاعات گفت: مدیریت توأم با ارزش های والای اخلاقی، مدیریتی مبتنی بر تعالیم ناب اسلامی است.

alavi72871-6390530حجت الاسلام سید محمود علوی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان فومن اظهار کرد: مسیر پیشرفت در چارچوب اخلاق است و باید ادب، اخلاق و همدلی را در مسیر خدمتگزاری به همه اقشار مردم پررنگ تر کنیم.

وی ادامه داد: نگاه گره گشایی از سوی مردم، انتظار به حق آنان از مسوولان است که دولت یازدهم در زمینه تحقق این امر، اهتمامی ویژه دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به فرموده امام راحل عظیم الشأن مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: دولت، بر پایه اخلاق اسلامی فعالیت می کند و همه مسوولان باید اخلاق اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام علوی همچنین به حدیثی از رسول گرامی اسلام که فرموده اند در یک سرزمین خیر و برکت نیست مگر در سایه امنیت و سرور و شادمانی اشاره و اضافه کرد: اسلام، امنیت و آرامش جامعه را همراه با نشاط می خواهد.

وی خاطرنشان کرد: سفر دولت به استان گیلان و حضور هیأت دولت در شهرستان ها برای رفع موانع و مشکلات مردم و توسعه و آبادانی سرزمین عالمان و فرهیختگان این منطقه است.

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات پیش از شرکت در جلسه شورای اداری فومن، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فومن ادای احترام کرد.

وی همچنین عصر چهارشنبه به عنوان نماینده رییس جمهوری، به شفت رفت و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند و دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر بوده است./ایرنا

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
Share