اگر عملکرد ضعیفی از ثابت‌قدم ببینم انتقادات خود را صریحاً اعلام می‌کنم

باقری‌خطیبانی:بکارگیری کارگران فضای سبز شهرداری در ویلاهای شخصی برخی مدیران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمود باقری‌خطیبانی امروز با انتقاد از به‌کارگیری کارگران فضای سبز شهرداری این شهر در برخی ویلاهای شخصی مدیران اظهار کرد: بنده موضوع به‌کارگیری کارگران فضای سبز شهرداری رشت در داخل ویلاهای شخصی برخی از مدیران شهرداری این شهر را شخصاً مشاهده کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمود باقری‌خطیبانی امروز با انتقاد از به‌کارگیری کارگران فضای سبز شهرداری این شهر در برخی ویلاهای شخصی مدیران اظهار کرد: بنده موضوع به‌کارگیری کارگران فضای سبز شهرداری رشت در داخل ویلاهای شخصی برخی از مدیران شهرداری این شهر را شخصاً مشاهده کردم.

bagheriوی با بیان اینکه باید حقایق به گوش مردم برسد تا از انجام چنین کارهایی جلوگیری شود، تصریح کرد: این در حالی است که شنیده می‌شود برخی از مدیران شهرداری رشت در سه ردیف کارگر، مدیران میانی و مدیر برای خود پاداش‌های میلیونی در نظر گرفته‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: گفته می‌شود برخی از مدیران شهرداری رشت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

وی با ابراز تاسف از وضعیت رفتگران شهرداری رشت خاطرنشان کرد: پاداش‌های میلیونی و خارج از عرف در حالی به مدیران پرداخت شد که رفتگران پرتلاش شهرداری رشت هنوز حق سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند.

باقری‌خطیبانی با اشاره به بحث بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری رشت متذکر شد: چرا زمانی که حق بیمه از حقوق پرسنل کسر می‌شود همچنان پرسنل برای استفاده از مزایای بیمه تکمیلی با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: پرسنل شهرداری زمانی که برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند متوجه می‌شوند که به دلیل عدم پرداخت حق بیمه از سوی سازمان‌ها قادر به استفاده از مزایای بیمه تکمیلی نیستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا حق انتقاد کردن دارند، گفت: بنده به سرپرست شهرداری رشت رأی دادم اما در مواقع لازم انتقادات خود را نیز به وی اعلام کردم.

وی ادامه داد: اگر عملکرد ضعیفی از ثابت‌قدم شهردار فعلی رشت مشاهده شود به طور یقین انتقادات خود را صریحاً اعلام می‌کنم و در صورت مشاهده عملکرد مثبت از او قدردانی و حمایت می‌شود.

قرارداد ترکمانچای شهرداری رشت با شهربازی این شهر

باقری‌خطیبانی با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید حامیان حقوق شهر و شهروندان باشند، افزود: موضوع قرارداد شهر بازی شهر رشت طبق گفته یکی از اعضای شورای شهر رشت مانند قرارداد «ترکمانچای» است.

وی با انتقاد از قرارداد مذکور اظهار کرد: باید از امضای چنین قراردادهایی و از پرداخت پاداش‌های میلیونی در شهرداری رشت جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حرمت افراد در زمان عزل و نصب‌ها حفظ شود، خاطرنشان کرد: بنده در عزل و نصب‌ها هیچ نظری ندارم زیرا برادرزاده و یا خواهرزاده خودم را در سمت‌های مدیریتی مشغول به‌کار نکرده‌ام که امروز نگران باشم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در عزل و نصب‌ها نباید با حیثیت افراد بازی شود و اگر قرار است افراد از پست‌های مدیریتی خود جابه‌جا شوند به گونه‌ای نباشد که شخصیت افراد لگد مال شود.

باقری‌خطیبانی در پایان متذکر شد: بنده ویلا و سگ ندارم که بخواهم از کارگران زحمتکش شهرداری برای نگهداری آنها استفاده‌های شخصی کنم و هرگز اجازه چنین عملی را به خود نخواهم داد و در صورت مشاهده چنین اقدام‌هایی افشاگری خواهم کرد و از حقوق کارگران پرتلاش شهرداری دفاع می‌کنم./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share