بازیگر تلویزیون و نمایش های رادیو درگذشت +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسرو فرخزادی بازیگر نمایش های رادیویی که در برخی از سریال های تلویزیونی چون «روزهای زندگی» و «دردسرهای والدین» ایفای نقش کرده بود، روز یکشنبه ۱۶ فروردین‌ماه بر اثر یک سانحه به کما رفت و در نهایت عصر امروز ۱۷ فروردین ماه بر اثر ایست قلبی رخ در نقاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خسرو فرخزادی بازیگر نمایش های رادیویی که در برخی از سریال های تلویزیونی چون «روزهای زندگی» و «دردسرهای والدین» ایفای نقش کرده بود، روز یکشنبه ۱۶ فروردین‌ماه بر اثر یک سانحه به کما رفت و در نهایت عصر امروز ۱۷ فروردین ماه بر اثر ایست قلبی رخ در نقاب خاک کشید.
۱۷۷۴۹۱_۴۷۷

خسرو فرخزادی در سال ۱۳۴۵ در دانشکده هنرهای زیبا تحصیلات خود را آغاز کرد و تحصیات تکمیلی خود را در فرانسه ادامه داد. فرخزادی به واسطه عبدالحسین فهیم به رادیو آمد و توسط صادق بهرامی، مهین دیهیم و اکبر مشکین در آزمون ورودی و سپس در امتحان شفاهی رادیو قبول شد و سپس در برنامه جوانان مشغول به کار شد. پس از چند سال کار به داستان شب دعوت شد و پس از ۱۰ سال بازیگری در نقش‌های متفاوت و کسب تجربه، وارد عرصه کارگردانی تئاتر رادیویی شد و ۴۰۰ نمایش رادیویی را برای برنامه «رادیو دو» ضبط کرد و فعالیت های خود را در این عرصه ادامه داد.

خسرو فرخزادی در سن ۷۵ سالگلی دارفانی را وداع گفت.
/مهر

Share