واکنش فیروز کریمی به صحبت های خاکپور در ارتباط با تماس با مدافع ملی پوش ملوان

این صحبت‌ها به خاطر باخت است،من به هیچ وجه شماره تلفن حسین کنعانی را ندارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خاکپور در مصاحبه‌ای گفته بود که سرمربی ملوان به حسین کنعانی زنگ زده است و به او گفته که در دیدار با عربستان بازی نکند، اظهار کرد: این مطلب را پیگیری می‌کنم. کسانی که من را می شناسند می‌دانند که رابطه‌ام با جراید خوب است. در دو مورد مسائل را پیگیری می‌کنم؛ یکی اینکه بحث حیثیتی در میان باشد دوم اینکه بحث ملی در میان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی ملوان انزلی ضمن تکذیب خبر تماس با کنعانی در اردوی تیم ملی امید گفت: این صحبت‌ها به خاطر باخت است و از رسانه‌ای که این حرف را زده است شکایت می‌کنم.

karimi_3018 فیروز کریمی در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان درباره این دیدار گفت: در ابتدا سالروز درگذشت قایقران را به همه طرفداران او تسلیت عرض می‌کنم. درباره بازی فردا یادآور می‌شوم که تمرین‌هایمان را در طول عید انجام داده‌ بودیم و چون اولین بازی تیم‌مان در ۱۴ فروردین بود، نتوانستیم خوب عمل کنیم. در این چند روز ضعف‌های بازی مقابل سایپا را برطرف کرده‌ایم و می‌خواهیم مقابل هواداران‌مان در دیدار با سایپا خوب عمل کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: احمد آهی مصدوم تیم ماست و امیدوارم سریع‌تر به تیم برگردد. محرومی در این دیدار نداریم فقط چند بازیکن داریم که مصدومیت جزئی دارند و برای فردا آماده می‌شوند.

سرمربی ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خاکپور در مصاحبه‌ای گفته بود که سرمربی ملوان به حسین کنعانی زنگ زده است و به او گفته که در دیدار با عربستان بازی نکند، اظهار کرد: این مطلب را پیگیری می‌کنم. کسانی که من را می شناسند می‌دانند که رابطه‌ام با جراید خوب است. در دو مورد مسائل را پیگیری می‌کنم؛ یکی اینکه بحث حیثیتی در میان باشد که قبلا هم یکی از خبرنگاران مطبوعات را با حکم دادگاه به زندان انداختم و رضایت هم ندادم. دوم اینکه بحث ملی در میان باشد. مطمئنا بعد از این دیدار شکایت می‌کنم و قول می دهم که تا آخر هم رضایت ندهم.

وی همچنین اضافه کرد: من به هیچ وجه شماره تلفن حسین را ندارم و تا الان هم به او زنگ نزده‌ام. به جز فرهاد مجیدی که در شاهین بوشهر بود در ۱۸ سالگی گلی زیبا به ثمر رسانده بود که من گفتم تو چه کسی هستی و او فورا گفت اشتباه گرفتم. فکر کنم ذوق زده شده بود که شماره من را گرفته بود. تا به حال نه به بازیکنی زنگ زده‌ام و نه بازیکنی به من زنگ زده است. در شان مربی نیست که به بازیکن زنگ بزند. این صحبت‌ها هم در توجیه باختی است که به عربستان داده‌اند و نباید مطرح شود.

سرمربی ملوان درباره دیدار با سایپا خاطرنشان کرد: بازی با سایپا اولین بازی بود که بعد از تعطیلات انجام دادیم و تغییرات آب‌ و هوایی هم تاثیر گذاشته بود چرا که قبل از تعطیلات فصل زمستان بود و بعد از آن در فصل بهار بازی کردیم. سایپا در یک بازی سرد برنده شد و یک گل بد و غیر تاکتیکی به ما زد. نوش جانشان ولی ما استحقاق آن باخت را نداشتیم. بازی بی رمقی بود ولی از بابت این دیدار وضعیت ما بهتر خواهد شد.

وی همچنین افزود: در این چند دیدار به ما ظلم شده چرا که در یک هفته سه دیدار باید انجام دهیم که دو بازی در خارج از خانه است. به لحاظ حرفه‌ای قبل از بازی تمرین تاکتیکی نمی کنند. ما مجبور شدیم که هشت ساعت را با اتوبوس تا انزلی طی کنیم که روز پانزده فروردین را از دست دادیم. روز ۱۶ و ۱۷ فروردین را هم تمرین نصفه و نیمه‌ای انجام دادیم.

کریمی در رابطه با دیدار ایران و سوئد و باخت تیم‌ملی گفت: از کوزه همان برون تراود که در اوست. از یک بشکه ۲۲۰ لیتری نباید انتظار گنجایش ۵۰۰ لیتر را داشته باشید.

سرمربی انزلی‌چی‌ها درباره هواداران ملوان گفت: تفاوت ما این است که تیم پرطرفداری هستیم. روزی که تیم خوب عمل می‌کند هیچ مشکلی نیست. زمانی که دچار خمودگی می‌شود خوشا به حال تیم پرطرفداری که هوادارانش هم فوتبال فهم هستند و مشکلات را درک می کنند. تماشاگران انزلی و گیلان از این نوع هواداران هستند. طرفداران سپاهان هم از این جنس هستند و مطمئن باشید که باخت‌های سپاهان ادامه‌دار نمی‌شود. بعد از خدا امید ما به هواداران است که شاید سایه شوم جدول دست از سر ما بردارد هر چند که الان وضعیتمان بهتر است./ایسنا

Share