فرماندار املش

اولویت شهرستان تکمیل پروژه راه سراوان –سیاهکل–املش–رحیم آباد–چابکسر است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش نخستین اولویت مردم و مسئولان این شهرستان را تکمیل پروژه راه سراوان – سیاهکل – املش – رحیم آباد – چابکسر که یکی از مهمترین خواسته های مردم املش از معاون رییس جمهور بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار املش طی گفتگویی صبح امروز در خصوص سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت گفت : حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در جمع مردم هر منطقه سبب ایجاد امید و شادابی اجتماعی خاص در بخش‌های مختلف می‌شود و این مقوله از برنامه‌های خاص دولت تدبیر و امید است.

jafariieجعفری تصریح کرد: مردم میهمان‌نواز املش بی‌صبرانه منتظر قدوم پرخیر و برکت ریاست جمهوری و هیئت دولت به سرزمین غیورمردان و شیرزنان حریم دین و ولایت، استان گیلان و شهرستان املش بودند.
وی اظهار امیدواری کرد و گفت: سفر هیئت دولت به استان و همچنین شناخت مسائل مختلف هر شهرستان، تخصیص منابع به جا و تأثیرگذارتر انجام و برای کاهش فاصله محرومیت مناطق و توسعه متوازن هزینه شود و همچنین با نظارت میدانی، میزان تحقق برنامه‌ها و چشم‌انداز هر منطقه بررسی و با اصلاح انحرافات احتمالی از معیارها قطار توسعه منطقه‌ای در ریل خود قرار گیرد.
مهدی جعفری در این گفت‌وگو اظهار کرد : هدف از سفر مسئولان تراز اول کشور به استان و شهرستان‌ها آشنایی و شناخت بیشتر با مشکلات مردم و منطقه است تا با درک صحیح از مسائل حوزه شهرستان و محرومیت‌ها، تصمیمات فنی و دقیق‌تری مبتنی بر واقعیت‌ها برای توسعه منطقه گرفته شود.
فرماندار املش نخستین اولویت مردم و مسئولان این شهرستان را تکمیل پروژه راه سراوان – سیاهکل – املش – رحیم آباد – چابکسر که یکی از مهمترین خواسته های مردم املش از معاون رییس جمهور بود.
جعفری در ادامه افزود : موزه میراث فرهنگی یکی دیگر از خواسته های مردم این شهرستان بوده وتوانستیم یکی از خانه های قدیمی تملک بشود و به میراث فرهنگی شهرستان املش داده بشود که آثار باستانی شهرستان در آنجا به دید عموم قرار گیرد .
وی در خصوص تکمیل سد پلرود که یکی از مهم ترین پروژه های استانی می باشد گفت:سد پلرود فقط مشکل شهرستان رودسر نیست بلکه شهرستان املش تا قسمتی از لنگرود را هم در بر می گیرد و با این وجود مشکل کم آبی در رودسر و املش حل می شود تا برنجکاران این منطقه دیگر از کم آبی رنج نبرند .
جعفری در پایان گفت:حمایت دولت از صنعت چای وتکمیل راه‌های اصلی شهرستان از جمله پروژه دو بانده راه املش به شلمان، از اولویت‌های اصلی شهرستان املش است که در سفر نماینده هیئت دولت به این شهرستان مطرح و پیگیری شد.

Share