فرماندار فومن:تقاضای ما از رئیس جمهور اتمام پروژه‌های مهم شهرستان است

اهل همکاری و دوستی هستم و با مناقشه مخالفم/نرخ بیکاری در فومن پایین نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار فومن گفت: سفر ریاست جمهوری به گیلان در زمانی که در عرصه دیپلماسی به توافق و پیروزی‌ دست یافته‌ایم بهترین فرصت است که مردم دنیا سخنان رئیس جمهور را از مرکز استان گیلان بشنوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار فومن گفت: سفر ریاست جمهوری به گیلان در زمانی که در عرصه دیپلماسی به توافق و پیروزی‌ دست یافته‌ایم بهترین فرصت است که مردم دنیا سخنان رئیس جمهور را از مرکز استان گیلان بشنوند.

 foo-1میرشمس مومنی زاده، در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه خود عضوی از مجموعه مطبوعات است، اظهار کرد: رسانه از ارکان توسعه وحلقه حد واصل بین دولت و مردم است.

وی با بیان اینکه فومن از ظرفیت های زیاد مادی و معنوی برخوردار است، افزود: به لحاظ اقتصادی علاوه بر اتکای مردم به کشاورزی می توان از ظرفیت صنعت، معدن و گردشگری این شهرستان بهره برد.

فرماندار فومن گفت: اراده ما در سالی که به نام دولت، ملت همدلی و هم زبانی مزین شده این است که از همه ظرفیت های مادی و معنوی شهرستان در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود.

مومنی زاده با بیان اینکه اهل هماهنگی، همکاری و دوستی است، تصریح کرد: با مناقشه مخالف است و بنای وی استفاده از همه ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم می باشد.

وی با بیان اینکه فومن نیازمندی‌های زیادی دارد و با محرومیت‌هایی مواجه است، خاطرنشان کرد: در فومن سفره‌های آب‌های زیرزمینی غنی وجود دارد که در بخش سردار جنگل ۲۰ چاه زیرزمینی می توان حفر کرد.

فرماندار فومن با بیان اینکه نرخ بیکاری این شهرستان پایین نیست، اظهار کرد: بسیاری از روستاها از نعمت گاز برخوردار نیستند که با پیگیری‌های نماینده در حال اجرا است.

مومنی زاده افزود: ضرورت دارد در سال همدلی و هم زبانی از همه منابع و ظرفیت‌ها استفاده شود تا محرومیت مردم کم و برخورداری آنها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بخشی از نیازمندی‌های مردم باید تامین گردد، گفت: باید شتاب و سرعت را در راستای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مردم و ارایه خدمات رفاهی به مردم انجام دهیم.

فرماندار فومن با اشاره به آستانه ورود رئیس جمهور به گیلان تصریح کرد: مشکلات اساسی شهرستان به دولت تدبیر و امید بیان خواهد شد تا توفیق پیدا شود که از برکات این سفر بهره‌مند شویم.

مومنی‌زاده خاطرنشان کرد: سفر ریاست جمهوری به گیلان در زمانی که در عرصه دیپلماسی به توافق و پیروزی‌ دست یافته‌ایم بهترین فرصت است که مردم دنیا سخنان رئیس جمهور را از مرکز استان گیلان بشنوند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها سال‌های طولانی است که ناتمام مانده، اظهار کرد: یکی از تقاضاهای ما از رئیس جمهور اتمام پروژه‌های مهم شهرستان مانند تامین آب شرب روستایی، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز، احداث دو استادیوم ورزشی ۵ و ۸ هزارنفری و … است.

Share