در نخستین نشست شورای اداری انزلی عنوان شد:تمام مرخصی ها به فرمانداری گزارش شود

انتقادشدید از وضعیت میدان مرکزی انزلی/مردم نباید فاصله‌ای بین خود و مسئولان ببینند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالصمد صفر نژاد از وضعیت اسفناک میدان مرکزی شهر انتقاد کرد و گفت : این وضعیت میدان و ساختمان های اطراف آن در شان مردم انزلی نیست و مسئولان باید این موضوع را هر چه زود تر حل کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار بندرانزلی در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره به حضور بیش از ۲ میلیون مسافر به اشاره نمود بندرانزلی خاطر نشان کرد : با توجه به گزارش اداره میراث فرهنگی و گردشگری و با توجه به تمهیدات خوبی که از سوی نهاد های مربوطه برای نوروز ۹۴ برنامه ریزی شده بود میزان رضایتمندنی مسافران نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .

IMG_2755به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی,عبدالصمد صفر نژاد همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع در اداره‌های این شهرستان گفت: فلسفه وجودی تمام روسای دستگاه‌های اجرایی تنها خدمت به مردم است و غیر از این چیز دیگری نمی‌تواند باشد چون به معنای واقعی مردم سرمایه های این نظام اند.

وی با بین اینکه قلب مردم با کت و شلوار اتو کشیده شده به دست نمی آید افزود : مردم باید حس کنند که مسئول مربوطه از جنس خودش است و قطعا موفقیت یک فرماندار به این است که دل های شهروندانش را بدست آورد و مردم نباید فاصله ای بین خود و مسئولان ببینند و قطعا چیزی که باقی می ماند عملکرد یک مسئول است .

نظم و انضباط اداری دیگر موضوعی بود که صفر نژاد در در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان به آن اشاره و تاکید کرد : باید نظم و انضباط اداری را از خود آغاز کرده و با رعایت کردن رفتار اداری و کلاس مدیریت اداری در هر مجموعه روی کارکنان خود نیز تاثیر گذار بوده و اشراف داشته باشیم.

وی همچنین اضافه کرد : به دلیل اینکه انزلی شهرستان حادثه ای بوده و نیازمند این است که عموم مسئولان اداره ها پا به کار باشد باید تمام مرخصی ها به فرمانداری گزارش شود .

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه وقتی پرسنل و مدیران شهری ضعیف عمل کنند مردم ضعف را از سوی فرماندار می دانند اذعان داشت : بنده از مدیرانم انتظار کار جدی دارم و هر مدیر شهری نیز باید از مجموعه خود نهایت همکاری را دریافت کنند .

safar_2757عبدالصمد صفر نژاد همچون امام جمعه شهرستان، شهردار ، ریاست و تمامی اعضای شورای شهر و کسبه و بازاریان و هتل داران و مردم انزلی از وضعیت اسفناک میدان مرکزی شهر انتقاد کرد و گفت : این وضعیت میدان و ساختمان های اطراف آن در شان مردم انزلی نیست و مسئولان نیز باید با یک هماهنگی و همدلی بین سازمانی این موضوع را هر چه زود تر حل کنند و بنده نیز این موضوع را به جد پیگیری خواهم کرد .

وی همچین از تشکیل ستاد زیبا سازی شهرستان بندرانزلی در چند هفته آینده نیز خبر داد و افزود : این ستاد با همکاری تمام مسئولان اداره های شهرستان در فرمانداری تشکیل میشود و و باید تمام نهاد ها همکاری کنند .

فرماندار بندرانزلی به سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان در اواخر فروردین نیز اشاره کرد و تصریح کرد : با همکاری معاونت عمرانی سعی کرده ایم پروژه های اولیویت دار را مد نظر قرار دهیم و تمایل داریم وزیر راه و شهرسازی به انزلی سفری داشته و از پروژه عمرانی و جاده ای شهرستان بازدید داشته باشند .

صفر نژاد در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی از سوی مدیران شهری به منظور انعکاس عملکرد ها در رسانه های خبری تاکید کرد و افزود : خبرنگاران مچ گیر نیستند که خیلی از مسئولان از آنان میترسند و باید خبرنگاران را دیده بان و یاور مسئولان دانست و بنده نیز با تعداد مصاحبه هایی که هر مسئولین اداره انجام میدهد عملکرد او را بررسی خواهم کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پیروزی هسته ای تیم مذاکره کننده خاطر نشان کرد : با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش کارگزاران نظام در تیم مذاکره کننده هسته ای بیانیه ای خوب حاصل شده است که امیدواریم با اعلام توافق نهایی ابهامات پیش آمده بر طرف شود .

بیش از گذشته دولت به درد مردم برسد ، مردم نیز یاری گر دولت باشند

امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز که در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان حضور داشت با اشاره به شعار سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی تاکید کرد : با توجه به شرایط بین المللی و شرایط منطقه باید همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت بیشتر از گذشته باشد و در همین راستا باید دولت به درد مردم برسد و مردم نیز یاری گر دولت باشند .

تاکید بر مصرف اجناس و کالاهای داخلی دیگر موضوعی بود که سید عبدالجواد شمس الدین به آن اشاره کرد و افزود : در اقتصاد مقاومتی همه تاثیر گذارند و باید با مصرف کالای داخلی از سرمایه گذار ایرانی حمایت کرده و با توجه به اینکه امروزه تلاش اقتصادی جهاد است در جهت نقطه صقل که اقتصاد مقاومتی است گام برداریم.

انتقاد از وضیعیت مبلمان شهری و میدان شهر

shams_2759وی رفع معضل میدان شهر را تنها همکاری بین مالکان ، شهرداری و در راس آنان اداره میراث و گردشگری دانست و تاکید کرد : این سه مجموعه باید هر چه زودتر با عزمی جدی این مشکل را بر طرف کنند .

امام جمعه بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه پروژه های نیمه تمامی نیز در شهرستان وجود دارد تصریح کرد : با توجه به گلایه های فراوان خانواده شهدا ، استاندار محترم در جلسه معارفه جناب صفر نژاد قول دادند در خصوص وضیعت گلزار شهدای شهرستان جلسه ای تشکیل داده و به وضیعت آن رسیدگی کنند و قطعا این موضوع با حضور جناب صفر نژاد می تواند وضعیت بهتری پیدا کند.

شمس الدین درپایان همچنین به سامان دهی مزار شهدای گمنام شهرستان بندرانزلی نیز اشاره کرد و گفت : مزار سه شهدای گمنام انزلی بلاتکلیف است و با گذشت یک سال هنوز هم مزاری در شان آنان ساخته نشده است .

از حواشی این جلسه توزیع پیک شورا از سوی شورای اسلامی شهر بندرانزلی در میان مسئولان و خبرنگاران بود که نشان دهنده آن است در سال جدید شورای شهر انزلی روش متفاوتی را به منظور اطلاع رسانی در پیش گرفته است.
IMG_2765 - Copy

Share