رییس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

نمایندگان برای حل مشکلات تفکر ملی داشته باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مجمع نمایندگان گیلان گفت: اولویت های فرهنگی و اشتغال را نسبت به جایگاهی که در آن بخش در کشور داریم می سنجیم و از همه می خواهم به جای حاشیه سازی به مسئولان کمک کنند تا استان را نجات دهیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری ریس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه طی ساعات آینده شاهد حضور رییس جمهور و وزرا در گیلان هستیم اظهار کرد:از مردم انتظار داریم در سالی که به همدلی و همزبانی نامگذاری شده است از رییس جمهور محبوب و عزیز ایران استقبال گرمی کنند و احساسات خود را بروز دهند و مسئولین نیز با همدلی بیشتر در راستای رفع مشکلات تلاش کنند تا ما پشتیبانی ملت و حمایت های رهبر معظم انقلاب گامی رو به جلو در راستای توسعه کشور برداریم.

۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۱۳۱۵_shekari_0813نماینده مردم تالش و ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات استان نظیر بیکاری و فقر اظهار داشت:استان گیلان از یک شرایط عالی برای زندگی برخوردار است اما دولت مردان گذشته نتوانسته اند به اندازه کافی مشکلات را رفع کنند تا جاییکه امروز حل معضل بیکاری یکی از مطالبات مردمی از دولت کریمه است.
شکری در ادامه افزود:در سفر ریاست محترم جمهور به گیلان طرح های خوبی برای گیلان پایه گذاری شده و انشاا…سرمایه گذاران و مسئولان استان در جهت حل مشکلات قدم برخواهند داشت.

وی بهره برداری از ظرفیت کامل کشاورزی ,صنعتی و دریایی را دومین مطالبه از دولت مردان دانست و گفت:برای برخی مسئولین کشوری فقر موجود در گیلان باور پذیر نیست,بنابراین فقر زدایی و توسعه استان مطالبه همگانی است.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان به عادلانه نبودن توزیع ثروت در کشور اشاره کرد و افزود:یکی از دلایل عقب ماندگی استان عدم توزیع متوازن ثروت بوده بوطری که مشکلات استان پشت سرسبزی آن پنهان شده است.

نمایندگان باید برای حل مشکلات تفکر ملی و استانی داشته باشند

شکری نگاه نمایندگان به مشکلات را ملی و استانی دانست و اضافه کرد:آنهایی که می گویند چرا نماینده تالش و ماسال و رضوانشهر به جای صحبت از حوزه انتخابیه خود به فکر راه اندازی سایت نفتی سردارجنگل و حل مشکلات کتابخانه رشت است; یا از وظایف نمایندگان بی اطلاع اند و یا اینکه فکر بسته ای دارند.

وی یکی از دلایل عقب ماندگی های استان را تفکر منطقه ای است و گفت: نمایندگان باید برای حل مشکلات تفکر ملی و استانی داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه افزود:ما اولویت های فرهنگی و اشتغال را نسبت به جایگاهی که در آن بخش در کشور داریم می سنجیم و از همه می خواهم به جای حاشیه سازی به مسئولان کمک کنند تا استان را نجات دهیم.

Share