اظهارات تامل برانگیز مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7کشور

امسال همه نانوایی های گیلان آزاد پز شوند/حذف یارانه نان در استان تا آذر ماه سالجاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشور گفت: طبق برنامه ریزی های که انجام شده است در سال ۹۴باید همه نانوایی ها گیلان آزاد پز شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشور گفت: طبق برنامه ریزی های که انجام شده است در سال ۹۴باید همه نانوایان گیلان آزاد پز شوند.

nan000013_PhotoAرمضان کامران پی گفت: برای تامین آرد و نان مردم و مسافرین گیلان در ایام نوروز هیچ مشکلی نداشتیم.

وی اضافه کرد: انتظار داشتیم بیش از میزانی که نان خریداری شد مورد نیاز مسافرین باشد بنابراین با کمبود آرد و نان مواجه نشدیم.

وی با اشاره به اینکه در کیفیت نان هم هر روز بازرسان نظارت دارند، خاطر نشان کرد: خوشبخانه میزان افزودنی های غیر مجاز در نانواییان گیلان کم شده است.دیارمیرزا

کامران پی با بیان اینکه بسیاری از نانوایان می دانند که باید برای ارتقای کیفیت نان به جای استفاده از جوش شیرین باید خمیر خوبی عمل بیاورند، تصریح کرد: البته آنچه که کیفیت نان را در گیلان افزایش می دهد رقابت نانوایان است و آزاد پز شدن تحقق این امر را ممکن می سازد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۶۰درصد نانوایان گیلان تا خرداد ماه سالجاری باید آزاد پز شوند، تصریح کرد: همچنین برنامه داریم تا آذر ماه سالجاری صد در صد نانوایان گیلان به واحد های آزاد پز تبدیل شوند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۷کشور با اشاره به اینکه هم اکنون ۳هزار و ۷۰۰واحد نانوایی در گیلان مشغول پخت نان هستند، گفت: تا کنون ۲۰درصد از نانوایان گیلان آزاد پز شده اند.

وی گفت: به این ترتیب تا آذر ماه سالجاری یارانه نان در گیلان حذف می شود./ایسنا

Share