افتتاح پروژه گاز رسانی روستاهای چنچه و دلچه بخش سنگر+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز در مراسم گاز رسانی به دو روستا در سنگر گفت : دولت پس از موفقیت‌های چشم‌گیر در بخش سلامت و درمان، در سال جدید اهتمام ویژه‌ای در خدمات رسانی به روستاها خواهد داشت دکتر محمدعلی نجفی در آیین بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای چنچه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان صبح امروز در مراسم گاز رسانی به دو روستا در سنگر گفت : دولت پس از موفقیت‌های چشم‌گیر در بخش سلامت و درمان، در سال جدید اهتمام ویژه‌ای در خدمات رسانی به روستاها خواهد داشت
دکتر محمدعلی نجفی در آیین بهره‌برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای چنچه و دلچه بخش سنگربا تبریک ایام نورز، بهار امسال را بهار فاطمی دانست و افزود : در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین گردیده باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم

وی وحدت، همدلی و همراهی را در استان بسیار خوب دانست و افزود : الحمدا… در دولت تدبیر و امید همواره از اندیشه مهرورزی مردم برخوردار بودیم.
استاندار گیلان با اشاره به عقب ماندگی برخی از مناطق استان در بخش گاز رسانی اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش و اهتمام ویژه شرکت گاز توفیقات خوب در جهت جبران عقب ماندگی‌های گاز رسانی استان حاصل گردید.
نماینده عالی دولت در گیلان گفت : باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به یاری خداوند تا پایان  سال ۹۵ شاهد گاز رسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان خواهیم بود.
دکتر نجفی با اشاره به خدمات ارزشمند دولت در بخش‌های مختلف اظهار داشت : دولت پس از موفقیت‌های چشم‌گیر در حوزه سلامت و درمان، در سال جدید اهتمام ویژه‌ای در بخش خدمات رسانی به روستاها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود : دولت توجه خاصی به روستاها دارد و معاونت روستایی در تشکیلات معاون اول رئیس جمهور بدین منظور فعالیت می کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه در طی سال‌های ۸۵ تا ۱۳۹۰، ۵ درصد از جمعیت روستایی کاسته و به شهرنشینان اضافه گردید افزود : باید با خدمات رسانی مناسب به روستاها از مهاجرت این عزیزان جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد : استان گیلان در بخش‌های آب و راه روستایی نسبت به متوسط کشوری از عقب ماندگی‌های برخوردار بود که با اهتمام دولت بخشی از این عقب ماندگی‌ها در سال ۹۳ جبران گردید.
دکتر نجفی گفت : براساس گزارش مرکز آمار ایران در سال ۹۳ با اهتمام و کوشش تمامی تلاشگران استان گیلان در تمامی شاخص‌های اقتصادی و عمرانی رشد داشته است.

جعفرزاده نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت  : با همه تحریم‌های ناجوانمردانه و سختی در تهیه اعتبارات الحمدا… با مدیریت خوب استاندار گیلان شاهد روند رو به رشد و جهش در استان هستیم

وی افزود : با فراهم نمودن امکانات و رفاهیات مورد نیاز روستائیان از مهاجرت آنان جلوگیری خواهد شد.

مهدوی فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم اظهار داشت : از لحاظ زیر ساخت گاز رسانی حرکت‌های خوبی  را در رشت شاهد هستیم تا جبران عقب ماندگی شود.

ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان نیز گفت : در سال ۹۳ با مساعدت ونامه استاندار به وزیر نفت که موجب افزایش ۳۰میلیارد تومانی اعتبارات ما شد، وعده‌های داده شده در بخش گاز رسانی محقق شد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم امسال ۱۰ درصد پوشش گاز رسانی در شهرستان رشت را افزایش دهیم گفت :برای ۷۸ درصد جمعیت روستایی شهرستان رشت اکنون امکان استفاده از گاز طبیعی مهیا شده است.

حجت الاسلام تجدد امام جمعه بخش سنگر نیز با بیان اینکه مردم برای تحقق شعار همدلی، دولت را حمایت می‌کنند گفت : امیدوارم با سفر استاندار گیلان به این بخش شاهد حرکت پرشتاب عمرانی باشیم.
استاندار همچنین در بدو ورود به سنگر به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از مصلی در دست ساخت این بخش بازدید کرد.

۱۰۰۸۴ ۱۰۰۸۵ ۱۰۰۸۷ ۱۰۰۸۸ ۱۰۰۸۹ ۱۰۰۹۰

Share