معاون پارلماني رئيس جمهور:

اصلاح طلبان به سرنوشت کشور تعهد دارند و هنوز وارد مصادیق انتخابات ۹۴ نشده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.۱۵-۳-۲۷-۱۴۲۹۲۲۷۳_۳۱۷۰

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع روحانیون مبارز تهران درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و موضع دولت در اینباره گفت:​ اصلاح طلبان مثل همیشه به سرنوشت کشور تعهد دارند و تلاش می کنند که زمینه یک انتخابات پرشور و پرنشاط  برگزار بشود. این شیوه ای بوده که طی دوران انقلاب انجام دادند. الآن هم مشغول رایزنی هستند که انشاالله با هم فکری و هم دلی بتوانند ، کمک بکنند که انتخابات خوبی را داشته باشیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اصلاح طلبان وارد مصادیق هم شده اند یا خیر نیز گفت: ما وارد مصادیق نشده ایم. فکر نمی کنم که هنوز هیچ گروهی وارد مصادیق شده باشد.

وی همچنین درباره سرلیستی احتمالی محمدرضا عارف نیز گفت:​این بحث ها گمانه زنی های رسانه ای است. اصلاح طلبان به دنبال این هستند که بتوانند حتی المقدور بتوانند با وحدت و یک پارچگی وارد انتخابات شوند./خبر آنلاین

Share