شریعتمداری در مراسم راه اندازی مرکز 111

استقبال مردم گیلان نخستین نشانه همدلی و همزبانی بین ملت و دولت خواهد بود

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجرایی رئس جمهور با بیان اینکه فردا رئیس جمهور در رشت با مردم گیلان دیدار می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه و استقبال مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت نخستین نشانه همدلی و همزبانی بین ملت و دولت خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجرایی رئس جمهور گفت: دولت به دنبال توسعه فعالیت‌های الکترونیکی و قدرتمندی مردم ایران است.shriyati

محمد شریعتمداری دقایقی پیش در مراسم راه اندازی مرکز ۱۱۱ خط ارتباطی بین مردم و رئیس جمهور در ورزشگاه یادگار امام این شهر با ابراز خرسندی از سفر هیئت دولت به گیلان اظهار کرد: این نخستین سفر هیئت دولت پس از تلاش‌های مذاکرات سیاست خارجی با گروه ۵+۱ به گیلان است.

وی با اعلام اینکه در این مذاکرات با موفقیت‌های ارزشمندی مواجه هستیم تصریح کرد: با به کارگیری تصمیمات سیاست خارجی و قطع‌نامه‌ای جدید امیدواریم شاهد قطع تحریم‌ها و رشد و روند توسعه باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گیلان را دارای ظرفیتهای بسیار زیاد طبیعی و خدادادی دانست و گفت: از این ظرفیت‌ها هنوز به درستی استفاده نشده و ناشناخته باقی مانده است.

وی با بیان اینکه فردا رئیس جمهور در رشت با مردم گیلان دیدار می‌کند، خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه و استقبال مردم گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت نخستین نشانه همدلی و همزبانی بین ملت و دولت خواهد بود.

شریعتمداری این سفر را پانزدهمین سفر ریاست جمهوری و نخستین سفر روحانی به گیلان عنوان کرد و افزود: امیدواریم در این سفر مشکلات این استان برطرف شود.

این مسئول راه اندازی مرکز سامانه ۱۱۱ را اقدامی در راستای توسعه فعالیت دولت الکترونیک دانست و یادآور شد، دولت پاسخگو بوده و به دنبال قدرتمندی مردم ایران است.

معاون اجرایی رئیس جمهور سامانه پاسخ‌گویی ۱۱۱ را برای انعکاس دیدگاه مردم گیلان به رئیس جمهور اعلام کرد و متذکر شد امیدواریم مردم دولت را یاری کنند و دولت مردان نیز گوش شنوا داشته باشند./فارش

Share