نشست تخصصی گیلانیان مقیم خارج از کشور برگزار شد:

استاندار:گیلان متعلق به همه گیلانیان و علاقمندان به این سرزمین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با بیان اینکه گیلان متعلق به همه گیلانیان و علاقمندان به این سرزمین است اظهار داشت : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سیاست‌های پیشروی این دولت اکنون شاهد حرکت های خوب و ارزشمندی در وزارت خارجه هستیم.

نشست تخصصی گیلانی‌های مقیم خارج از کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه سفر دکتر روحانی به گیلان نشست تخصصی گیلانیان مقیم خارج از کشور با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان و دکتر شریعتمداری معاون اجرایی و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ، در رشت برگزار شد.

نشست تخصصی گیلانی‌های مقیم خارج از کشوردکتر محمدعلی نجفی در این نشست مشارکت ایرانیان را در توسعه همه جانبه کشور بسیار موثر دانست و افزود : شما عزیزان در دوران‌های مختلف و در شرایط‌های سخت کشور حضور داشتید و این حضور شما موجب سرافرازی است .

وی  با بیان اینکه گیلان متعلق به همه گیلانیان و علاقمندان به این سرزمین است اظهار داشت : با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و سیاست‌های پیشروی این دولت اکنون شاهد حرکت های خوب و ارزشمندی در وزارت خارجه هستیم و تلاش های  این عزیزان موجب گردید تا موفقیت های بزرگ  حاصل گردد و فضای جدیدی در کشور حاکم شود .
استاندار گیلان خواستار حضور هر چه بیشتر تمامی علاقمندان به سرمایه گذاری در استان شد و افزود : الحمدا… در دولت تدبیر و امید بسیاری از تنگناهها در حال رفع شدن است و مصمم است تا بسیاری از قوانین دست و پاگیر گذشته را با همکاری مجلس برطرف سازد تا زمینه توسعه کشور فراهم گردد.

دکتر نجفی بر ضرورت شناساندن پتانسیل و توانمندی گیلان به تمامی علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این استان تأکید کرد و افزود : باید از ظرفیت شورای امور ایرانیان خارج از کشور در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از توانمندی‌ها و سرمایه علمی، اجتماعی و اقتصادی ایرانیان مقیم خارج از کشور در جهت توسعه استان گام برداریم .
نماینده عالی دولت در گیلان فرصت را جهت فعالیت های سرمایه گذاری در کشور بسیار مناسب دانست و افزود : باید با کمک هم ایران عزیزمان را بسازیم.

Share