هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

از سکه تا دلار ;ملوانان قبل از دیدار مهم امروز با استقلال پاداش گرفتند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هواداران گیلانی تنها نماینده استان را تنها نخواهند گذاشت و از حالا به سمت استادیوم انزلی به حرکت آمده اند اما نکته جالبی که شب گذشته رخ داد حضور مالک ملوان ، سیروس محجوب در کمپ ملوانان و اهدای یک سکه بهار آزادی به هر بازیکن بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می روند .malavan_0199این بازی را می تواند یکی از مهمترین دیدار های هفته ی بیست و ششم لیگ برتر دانست زیرا این مصاف می تواند استقلال را به کورس قهرمانی بازگرداند و کورسوی امیدی برای آبی های پایتخت باقی بگذارد و آن طرف میدان ملوان بندر انزلی در صورت برد خود را از پایین جدول دور می کند و در صورت باخت خود را به لیگ یک نزدیک .
هواداران گیلانی تنها نماینده استان را تنها نخواهند گذاشت و از حالا به سمت استادیوم انزلی به حرکت آمده اند اما نکته جالبی که شب گذشته رخ داد حضور مالک ملوان ، سیروس محجوب در کمپ ملوانان و اهدای یک سکه بهار آزادی به هر بازیکن بود.
محجبوب عنوان کرد: در صورت برد مقابل استقلال هدیه ی دیگری نیز دریافت خواهید کرد.

گفته می شود این هدیه به دلار خواهد بود .

امیر حسین صادقی و بیگ زاده از این دیدار محرومند و طالب لو، محسن کریمی و خسرو حیدری هم مصدومین استقلال تهران هستند از طرف دیگر ملوانان ، محسن یوسفی و محمد آبشک دو یار اصلی خود را به دلیل محرومیت در این دیدار در زمین نخواهند دید .
Share