فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط دوردست رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از اجرای هدفمند طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط دوردست این شهرستان در نوروز جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی رشت از اجرای هدفمند طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و نقاط دوردست این شهرستان در نوروز جاری خبر داد.sarhang shabani

رحیم شعبانی یکی از ماموریت‌های پلیس را فراهم کردن امنیت برای شهروندان دانست و اظهار کرد: اقدام‌هایی در حوزه پیشگیری از جرایم در ایام نوروز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در نوروز جاری ۱۰۶ واحد فعال پلیس به صورت خودرویی، موتوری و… در شهرستان رشت گشت‌زنی می‌کنند، تصریح کرد: کنترل مجرمان و سارقان سابقه‌دار از جمله اقدام‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی رشت از به‌کارگیری ۱۵۰ نفر نیروی افتخاری در کنار پلیس رشت خبر داد و گفت: برای پیشگیری از سرقت‌های احتمالی برنامه آموزشی نگهبانان ساختمان‌ها برگزار شده است.

وی از افزایش ۱۰ خط پلیس ۱۱۰ در رشت برای برقراری ارتباط بهتر مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اجرای هدفمند طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایام نوروز در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، نقاط دوردست و… در دستور کار است.

شعبانی از شهروندان خواست تا در ایام نوروز از خالی بودن منازل خود خودداری و پنجره‌های قابل دسترسی را ایمن‌سازی کنند و مسافران و گردشگران نوروزی نیز خودروهای خود را در نقاط خلوت پارک نکنند./فارس

Share