استاندار گیلان با حضور در آستانه‌اشرفیه

اتمام طرح گلزار شهدای آستانه‌ جزو برنامه‌های نخست مسئولین شهرستان قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان نیز با ابراز خرسندی از روند بازسازی این گلزار تاکید کرد :همه باید تلاش کنیم تا هرچه زودتر این گلزار به عنوان یک مزار نمونه در کشور به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با حضور در آستانه‌اشرفیه ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا از مراحل ساخت گلزار شهدای این شهرستان بازدید کرد.

۱۰۰۱۱۶  دکتر محمدعلی نجفی با حضور در گلزار شهدای آستانه‌اشرفیه با اهدای گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این بازدید سردار عبدالله پور مسول هیئت امنای گلزار شهدای آستانه اشرفیه از روند بازسازی این گلزار و صحن های جانبی گزارشی ارائه کرد.
استاندار گیلان نیز با ابراز خرسندی از روند بازسازی این گلزار تاکید کرد :همه باید تلاش کنیم تا هرچه زودتر این گلزار به عنوان یک مزار نمونه در کشور به بهره برداری برسد.

دکتر نجفی افزود : اتمام طرح گلزار شهدای آستانه‌اشرفیه باید جزو برنامه‌های نخست مسئولین شهرستان قرار گیرد.
همچنین پایان بخش سفر استاندار به شهرستان آستانه اشرفیه ،حضور در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف ،زیارت این بقعه متبرکه وادای احترام به شهدای مدفون درصحن  این حرم بود.

استاندار گیلان همچنین با گزارش حسین داداشی مسول هیئت امنای حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف ازنزدیک در جریان مراحل ساخت حسینیه حرم مطهر قرار گرفت.
۱۰۰۱۱۳ ۱۰۰۱۱۴ ۱۰۰۱۱۵ ۱۰۰۱۱۷

Share