در ورزشگاه عضدی عنوان شد:

آیت الله قربانی:آقای رییس جمهور فقر گیلان زیر سرسبزی آن نهفته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله قربانی گفت:جناب آقای رییس جمهور فقر گیلان زیر سرسبزی آن پنهان شده است و من این جمله را زمانی که آیت الله هاشمی رییس جمهور وقت به گیلان سفر کرده بودند عرض کردم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان قبل از سخنان رییس جمهور در ورزشگاه عضدی رشت گفت:خدمت رییس جمهور همیشه در صحنه انقلاب و رییس دولت تدبیر و امید خیر مقدم عرض می کنم.IMG_9881
وی با بیان اینکه مردم گیلان مردمی ولایتمدار هستند تصریح کرد:شکوه جمعیتی که شما در ورزشگاه مشاهده می کنید نشانه ای ولایتمداری این مردم به اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در حکومت های استبدادی رابطه دولت و مردم ارباب و برده ای بوده است تصریح کرد:در این نوع از حکومت ها هر آنچه که حاکمان به نفعشان باشد انجام می دهند.
آیت الله قربانی در خصوص رابطه بین مردم و دولت در حکومت ها با نظام سیاسی دموکراسی غربی گفت:در این نوع حکومت ها , دولت ها برده ی مردم هستند و هرآنچه که مردم بخواهند اعم از حق یا ناحق اجرا می کنند حتی اگر ان قانون همجنس بازی باشد.
وی رابطه بین مردم و دولت در حکومت های اسلامی را پدر و فرزندی خواند و به روایت نامه امام علی (ع)به مالک اشتر اشاره کرد.
آیت الله قربانی گفت:جناب آقای رییس جمهور فقر گیلان زیر سرسبزی آن پنهان شده است و من این جمله را زمانی که آیت الله هاشمی رییس جمهور وقت به گیلان سفر کرده بودند عرض کردم.
وی در ادامه افزود:انتظار داریم با برنامه هایی که با خود به استان اورده اید مشکلات بیکاری جوانان ,کشاورزان چای و برنج را حل کنید.
آیت الله قربانی در پایان به تالیف رساله خود در خصوص رابطه دولت و ملت اشاره کرد.

Share