جعفرزاده:امنیت سرمایه‌گذاری با خلف وعده از بین می‌رود

آمادگی برای احداث هتل‌ پنج ستاره در گیلان و گلایه هتلداران از پرداخت عوارض

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از ورود دو سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های گردشگری به گیلان خبر داد و بیان کرد: سرمایه‌گذاران مذکور برای احداث هتل‌های پنج ستاره در استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی به طرح‌های گردشگری گیلان شد و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری با خلف وعده از بین می‌رود.

۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۳۸۴۲_jafarzade-865غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی صبح امروز در ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر گیلان با اشاره به تحول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: در مدت یک سال گذشته تلاش‌ها برای کاهش نرخ بیکاری در استان موفق بوده اما با این وجود هنوز این نرخ بالا است و باید از ظرفیت بخش گردشگری برای برطرف کردن مشکل بیکاری در گیلان بهره‌مند شویم.

وی به وجود ۷۰ مصوبه ایجاد مناطق نمونه گردشگری در گیلان اشاره کرد و افزود: تعهد ایجاد مناطق مذکور در دولت گذشته ایجاد شده و مردم انتظار دارند مصوبات اجرایی شود.

جعفرزاده از ورود دو سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های گردشگری به گیلان خبر داد و بیان کرد: سرمایه‌گذاران مذکور برای احداث هتل‌های پنج ستاره در استان اعلام آمادگی کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هتلداران گیلان نسبت به پرداخت عوارض با شهرداری‌ها مشکل دارند، تصریح کرد: موضوع مذکور موجب دلخوری هتلداران شده است.

وی خواستار پرداخت اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری گیلان شد و گفت: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به سرمایه‌گذاران هتل‌ها تحقق پیدا نکرده و این امر باید تسریع شود.

جعفرزاده با تاکید براینکه امنیت سرمایه‌گذاری با خلف وعده از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: توجه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای برطرف کردن مشکل اشتغال خوب بوده اما نیاز است بخش گردشگری در سال جاری فعال‌تر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی روند ایجاد اشتغال در بخش صنعت و کشاورزی را طولانی خواند و یادآور شد: گردشگری سریع‌تر می‌تواند مسئولان را به مقصد برساند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از هتلداران تسهیلات ارزان قیمت از بانک‌ها دریافت کردند، اظهار کرد: اکنون بانک‌ها زیر بار تعهدات نمی‌روند و درخواست داریم به این موضوع رسیدگی شود.

جعفرزاده خواستار پرداخت منطقی و کارشناسی یارانه به بخش گردشگری شد و بیان کرد: کشاورزی، صنعت و گردشگری سه قطب اشتغالزایی گیلان محسوب می‌شود و امید ما به بخش گردشگری است./فارس

 

Share