شرفخانی در مراسم دوازدهم فروردین در مسجد سلیمانداراب رشت:

آل‌سعود هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی و یمن تجلی‌گاه و نماد انقلاب اسلامی است

شرفخانی با تاکید براینکه اصول عربستان سعودی بر پایه اسلام نیست، اظهار کرد: آل‌سعود امروز در یمن آتش‌افروزی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام احمد شرفخانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی در مسجد سلیمانداراب رشت با تبریک سال جدید اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سالروز حضور مردم ایران در رفراندوم بزرگ ملی است.

۲۰۱۵۰۳۳۱۲۰۴۳۱۵_shaeaf080وی روز جمهوری اسلامی را روز ترویج مردم‌سالاری دینی در جهان توصیف کرد و افزود: امروز نظام اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام در جهان تجلی پیدا کرده و برای دیگر کشورها الگو شده است.

شرفخانی با بیان اینکه استعمار دین‌زدایی را از قرن نوزدهم آغاز کرد، تصریح کرد: استکبار جهانی اسلام را تنها مانع در مقابل خود می‌داند و استعمار انگلیس اسلام‌زدایی در کشورهای منطقه را اجرایی کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه وابسته کردن حاکمیت‌های اسلامی را از ترفندهای استکبار برای استعمار ملت‌ها خواند و بیان کرد: استکبار در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی راهبردهای بلندی علیه ملت‌های جهان طراحی کرده و به‌دنبال ترویج روحیه غرب‌زدگی و برهنگی در کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در صحنه مبارزه با استعمار و استکبار وارد میدان شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حرکت ۲۰۰ ساله استعمار را زیر سئوال برد و امام (ره) به جهان اعلام کردند دین می‌تواند جامعه را اداره کند.

شرفخانی به الگوی جمهوری اسلامی برای تمام ملت‌ها اشاره کرد و گفت: انقلاب امام (ره) جهانی بوده و برای تمام بشریت است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امام (ره) حاکمیت جهانی اسلام را مطرح کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اصول «نه شرقی نه غربی» را تعریف کرد که مخالف با حاکمیت جهانی است.

*آل‌سعود هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی است

وی به حمله عربستان سعودی به یمن اشاره کرد و یادآور شد: آل‌سعود خود را خادم‌الحرمین می‌داند اما رفتار این رژیم مخالف با اصل «نه شرقی نه غربی» است و امروز می‌بینیم هم‌پیمان با رژیم صهیونیستی شده و در منطقه جنایت می‌کند.

شرفخانی با تاکید براینکه اصول عربستان سعودی بر پایه اسلام نیست، اظهار کرد: آل‌سعود امروز در یمن آتش‌افروزی انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مسلمان‌کشی آل‌سعود در منطقه را با طراحی استکبار و صهیونیسم عنوان کرد و افزود: یمن تجلی‌گاه و نماد انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به رای مردم ایران به جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸، بیان کرد: ۱۲ فروردین ماه اصل مردمی بودن در نظام اسلامی تجلی پیدا کرد.

شرفخانی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) را بر پایه اسلام خواند و تصریح کرد: ولایت فقیه از ارکان نظام اسلامی محسوب می‌شود و تداوم انقلاب اسلامی با اسلام، مردم و ولایت فقیه تحقق پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه وحدت بر پایه امامت و ولایت در جامعه محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: ولایت مطلقه فقیه اصل اعتقادی در اسلام است و نباید نگاه سیاسی به آن داشته باشیم.

وی به نامگذاری «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: وحدت بر محور ولایت در جامعه اتفاق می‌افتد.

شرفخانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵، یادآور شد: اگر مذاکرات بر حول محور ولایت باشد خوشآیند است و اگر غیر از آن باشد، باختیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه متذکر شد: مذاکره‌ای که به نفع ملت ایران باشد می‌پذیریم و اگر اصل بر رفع تحریم‌ها نباشد به نفع ملت نیست.

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید مواظب باشیم فتنه سال ۸۸ تکرار نشود و معنا ندارد بگوییم امروز فتنه تمام شده است بلکه فتنه سال ۸۸ آینه‌ای شده تا فتنه‌های دیگر را بشناسیم و باید مراقب باشیم.

شرفخانی با بیان اینکه دشمن با ترویج هرزگی به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است، اظهار کرد: آنها که نظام اسلامی را درک نکردند به این دلیل است اسلام، مردم و ولایت را نشناختند./فارس

Share