سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان:

آسمان گیلان تا سه روز آینده مه آلود و ابری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان طی سه روز پیش رو را مه آلود و ابری عنوان کرد.

فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان طی سه روز پیش رو را مه آلود و ابری عنوان کرد.HAVA00091_PhotoA

مازیار غلامی اظهار کرد: نقشه های پیش یابی بیانگر عبور امواج کم و بیش ناپایدار از سواحل جنوبی دریای خرز می باشد که ضمن مه آلود بودن هوا، بارش متناوب باران، احتمال رعد و برق، روند کاهش دما و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود در بعضی ساعات همراه با بارندگی عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود در بعضی ساعات بارش خفیف باران پیش بینی کرد.

غلامی بیشترین میزان بارندگی در گیلان طی شبانه روز گذشته را مربوط به تالش با ۹.۷ میلیمتر باران و پس از آن شهرهای ماسوله با ۵.۳ و آستارا با ۲.۶ میلیمتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته مربوط به رودبار با ۱۸ درجه سلسیوس و کمینه دما مربوط به دیلمان با سه درجه سلسیوس بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درجه سلسیوس ذکر کرد./ایرنا

Share