عید دیدنی استاندار گیلان با مددجویان آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نخستین روز از سال جدید استاندار گیلان به آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان رشت رفت وسال جدید را به مدد جویان این آسایشگاه تبریک گفت . دکتر نجفی در این بازدید، در فضایی صمیمی با سالمندان ومعلولان بستری گفتگو و از آنان دلجویی کرد. وی در جمع هیئت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نخستین روز از سال جدید استاندار گیلان به آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان رشت رفت وسال جدید را به مدد جویان این آسایشگاه تبریک گفت .

دکتر نجفی در این بازدید، در فضایی صمیمی با سالمندان ومعلولان بستری گفتگو و از آنان دلجویی کرد.
وی در جمع هیئت امنا ، کارکنان و مدیران آسایشگاه که فرماندار رشت ، مدیرکل بهزیستی ،امام جمعه سنگر و تعدادی از خیران  نیز حضور داشتند با بیان اینکه توفیق شد تا این بازدید در نخستین روز سال انجام پذیرد گفت : این برنامه تجدید روحیه برای خدمت بیشتر به مردم است.

 استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سالانه هزینه ۱۰میلیارد تومانی آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولان رشت را تامین می کنند گفت :مردم گیلان همواره در کارهای خیر کوشا وساعی هستند .
دکتر نجفی همچنین از تلاشهای کارکنان ، پرستاران و مدیران آسایشگاه نیز قدردانی کرد و گفت :این ایثار و مهر ومحبت عزیزان قابل ستایش است .

گفتنی است استاندار گیلان همچنین از ساختمان جدید در دست ساخت آسایشگاه نیز بازدید کرد.در این اسایشگاه ۵۵۰مددجو وسالمند نگهداری میشود.
jpg3592 jpg3593 jpg3594 jpg3595 jpg3596 jpg3597 jpg3598

Share