در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای گیلان عنوان شد:

۹۹درصد از گلزار شهدای گیلان ساماندهی شده است/گلزار شهدای رشت فرش می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از ساماندهی تمام گلزار شهدا به غیر از یک گلزار شهید تا پایان فروردین ماه سال ۹۴ در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از ساماندهی تمام گلزار شهدا به غیر از یک گلزار شهید تا پایان فروردین ماه سال ۹۴ در این استان خبر داد. shaban_2951

حجت شعبانپور عصر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای گیلان با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در ساماندهی گلزار شهدا اظهار کرد: بخشی از ساماندهی گلزار شهدای گیلان تا پایان اسفند ماه جاری به اتمام می‌رسد.

وی از ساماندهی تمام گلزار شهدا به غیر از یک گلزار شهید تا پایان فروردین ماه سال ۹۴ در گیلان خبر داد و افزود: ساماندهی گلزار مذکور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در حال پیگیری است.

شعبانپور با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای بزرگ شهرهای رشت و انزلی در حال انجام است، تصریح کرد: نوروز سال ۹۴ ساماندهی گلزار شهدای رشت به اتمام می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به انجام مطالعات به منظور ساماندهی گلزار شهدای انزلی اشاره کرد و گفت: مشاور در حال مطالعه و تهیه طرح برای ساماندهی گلزار مذکور است.

وی با اشاره به شرایط جوی در بندر انزلی، بیان کرد: با توجه به شرایط نامناسب جوی امکان زیارت مزار شهدا در تمام ایام در انزلی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار گلزار شهدای انزلی محصور می‌شود.

* ۹۹ درصد از گلزار شهدای گیلان ساماندهی شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور بیشترین پراکندگی مزار شهدای کشور را در این استان دانست و بیان کرد: گلزار شهدا به مرور زمان دچار فرسودگی طبیعی شده است.

ابراهیم طاهرنژاد از ساماندهی ۹۹ درصد از گلزار شهدای گیلان خبر داد و افزود: ساماندهی یک درصد از گلزار شهدا در استان باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه طراحی جدید برای مسقف کردن بعضی از گلزار شهدا در گیلان در حال انجام است، تصریح کرد: خانواده شهدا گرایش به مسقف کردن گلزار شهیدان دارند.

* گلزار شهدای رشت فرش می‌شود

محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان اظهار کرد: گلزار شهدای تازه‌آباد رشت تا نوروز سال ۹۴ به اتمام می‌رسد و برای استفاده خانواده شهدا فرش می‌شود./فارس

Share