روایت ندیمی از پیشنهاد عجیب دولت:

یارانه نقدی هر ۳۵ روز یکبار پرداخت شود/بنزین یارانه‌ای وجود نداشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایرج ندیمی عضو کمیسیون تلفیق گفت: دولت پیشنهاد شفاهی داده که تا دو میلیون پردرآمد را شناسایی و حذف کند و یارانه نقدی هر ۳۵ روز یکبار پرداخت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایرج ندیمی عضو کمیسیون تلفیق گفت: دولت پیشنهاد شفاهی داده که تا دو میلیون پردرآمد را شناسایی و حذف کند و یارانه نقدی هر ۳۵ روز یکبار پرداخت شود.

nadimi9256 (12)در مورد موضوع حذف پردرآمدها و هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال ۹۴ اظهار داشت: در حال حاضر دولت پیشنهاد شفاهی به کمیسیون ارائه کرده است که تا دو میلیون نفر از پردرآمدهایی که شناسایی کرده است را حتی بدون ‌آنکه مجلس الزام یا تکلیفی داشته باشد، حذف می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه پیشنهاد دیگر دولت پرداخت یارانه نقدی هر ۳۵ روز یکبار به جای ۳۰ روز یکبار است تصریح کرد: همچنین سومین پیشنهاد تک‌نرخی شدن بنزین بوده که رقم آن را به قیمت هزار تومان تعیین کند و دیگر بنزین یارانه‌ای وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: ساعت یک امروز جلسه کمیسیون تلفیق در این راستا برگزار می‌شود و هنوز پیشنهاد کتبی دولت ارائه نشده اما این موضوعات به صورت شفاهی مطرح شده است.

طی روزهای گذشته موضوع تبصره هدفمندی یارانه‌ها و حذف پردرآمدها با پیشنهاد لاریجانی و موافقت نمایندگان برای بررسی و اجماع نظر دولت و مجلس به کمیسیون تلفیق بازگشت و پیش از آن نیز نوبخت گفته بود که حذف پردرآمدها را آغاز کرده است./فارس
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share