گردشگران بازدید کننده از اماکن تاریخی گیلان بیمه می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بر طبق تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل میراث فرهنگی گیلان و بیمه رازی و به منظور حمایت از گردشگران در صورت بروز حوادث احتمالی،این شرکت بیمه از تاریخ ۲۵ اسفند سالجاری لغایت ۲۰ فروردین سال ۹۴ موظف به پوشش بیمه ای بازدید کنندگان از اماکن تاریخی استان گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گردشگران بازدید کننده از اماکن تاریخی گیلان در آستانه سال نو تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
ghalerodkhanمعاونت گردشگری این اداره کل با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و افزایش حجم ورود مسافر به استان، اظهار داشت: استان گیلان به سبب برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان، هر ساله در این ایام از جمله مقاصد اصلی گردشگران است.
حمیدرضا آذرپور، پیش بینی امکانات رفاهی و خدماتی مناسب را از جمله سیاست های اداره کل میراث فرهنگی گیلان در قبال گردشگران معرفی کرد و افزود: در آستانه سال جدید، تمهیدات خوبی در این راستا اندیشیده شده است.
وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل میراث فرهنگی گیلان و بیمه رازی خبر داد و عنوان کرد: بر طبق این تفاهم نامه و به منظور حمایت از گردشگران در صورت بروز حوادث احتمالی، این شرکت بیمه از تاریخ ۲۵ اسفند سالجاری لغایت ۲۰ فروردین سال ۹۴ موظف به پوشش بیمه ای بازدید کنندگان از اماکن تاریخی استان گردید.
آذرپور ابراز امیدواری کرد با در نظر گرفتن تسهیلات مذکور، گردشگرانی که گیلان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند بتوانند با امنیت خاطر بیشتری از جاذبه های این استان بهره مند شوند.

Share