مرور روزنامه های صبح گیلان:

کنعانی:اولویت اولم ملوان است/نصب فرستنده ماهواره ای بر پلیکان های تالاب انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارشناس ارشد اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از نصب فرستنده ماهواره ای بر روی دو قطعه از پلیکان های خاکستری گیلان خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با مرور روزنامه های صبح گیلان همراه ما باشید.الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان شمال نیروی دریای ارتش خبری بود که همه ی روزنامه های گیلان به ان اشاره کرده بودند.

کنعانی، مدافع ملوان: همیشه اولویت اول انتخابم، ملوان است
 
گیلان امروز نوشت:محمدحسین کنعانی زادگان مدافع جوان و جنوبی تیم ملوان راجع به بازی اخیر این تیم در مقابل سپاهان گفت: این یکی از سخت ترین بازی های ما در این فصل بود، سپاهان تیم بزرگی است که فکر می کردیم بردنش کار سختی است، اما خدارا شکر ما موفق به انجام این کار شدیم. حقیقت را بخواهید ما از همان اول برای گرفتن سه امتیاز به زمین رفته بودیم و با تدابیر کادر فنی، موفق به انجام آن هم شدیم. خوشبختانه این هفته ها تمرکز اصلی مان روی این موضوع است که اول گل نخوریم و بعد هم گل بزنیم، در تمریناتی که داشتیم به ساختار تیم و نوع بازی کردنمان اینگونه تنظیم شده است که در ۳۰ دقیقه ابتدای بازی دروازه حریف را باز کنیم و کار را یکسره کنیم و شما وقتی به بازی های اخیر ما، دقت کنید می بینید که در ۳۰ دقیقه اول چندین بار دروازه حریفانمان را باز کردیم.

وی در رابطه با تغییراتی که در این تیم به وجود آمد گفت: بهرحال آمدن آقا فیروز وضعیت ما را کاملا تغییر داد، ایشان همگام با کارهای فنی، روی شرایط روحی و روانی تیم کار کرد و می توانم بگویم وضعیت روحی تیم را از ۱۰ به ۱۰۰ رساند. درست است که من در دوران اولیه فوتبالم قرار دارم اما تا همینجا می توانم بگویم فوتبالم را مدیون دو نفر هستم که یکی از آنها آقای کریمی و دیگر هم اکبر محمدی است. آقا فیروز از زمانی که به تیم آمد گفت من حق را به حق دار می دهم و هرکسی در تمرینات خود را نشان دهد می تواند یکی از یازده پیراهن اصلی را به دست آورد.

کنعانی راجع به دوران حضور خود در پرسپولیس گفت: من در ۱۸ سالگی به این تیم پیوستم و شاید باید به تیم دیگری می رفتم تا بتوانم در ابتدا خودم را ثابت می کردم و بعد به این تیم بزرگ می رفتم. اما دقیقا دوسالی که من در پرسپولیس بودم جمعی از بهترین مدافعان ایران، همچون سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی و …حاضر بودند و من در چند دیدار بیشتر نتوانستم به بازی بروم اما از زمانی که به ملوان آمدم، آرام آرام به شرایط خوب خودم نزدیک شدم و توانستم خودم را اثبات کنم.

وی راجع به برنامه حضور خود در تیم ملی بزرگسالان گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به چشم مربیان تیم ملی دیده شوم و خودم را جزیی از اعضای تیم ملی کنم، خوشبختانه من در تمام رده های تیم ملی حضور داشتم و تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در تیم ملی بزرگسالان هم حضور داشته باشم چرا که باعث افتخار هربازیکنی است که بتواند در خدمت تیم کشورش باشد، همانطور الان و در خدمت تیم امید تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم بعد از سالها راهی المپیک شویم.

کنعانی راجع به آینده خود و جو فوتبال در انزلی گفت: من یک سال دیگر با ملوان بندرانزلی قرارداد دارم اما این را بگویم که آذمی نیستم گذشته خودم را فراموش کنم. درست است که من برای تثبیت خودم راه درازی در پیش دارم اما این را بگویم که برای اولویت انتخاب با ملوان است چرا که با این تیم توانستم به شرایط آرمانی برسم و این مردم با جان و دل از من بقیه بازیکنان حمایت کردند تا بتوانیم خودمان را پیدا کنیم. آقا مازیار در برنامه نود حرف قشنگی زد، خیلی از بازیکنان وقتی پا به انزلی می گذارند و در ملوان بازی می کنند بازیشان احیا می شود و می توانند خود را به سطح اول فوتبال ایران برسانند. شاید یکی از دلایلش همین مردم فوتبال دوست باشد، واقعا در این شهر جو عجیبی حاکم است و فوتبال در خون مردم است. شما بازی با سپاهان را ببینید که در ورزشگاه جای سوزن انداختن نبود. از همینجا ازتمام مردم انزلی تشکر می کنم که لحظه ای ما را تنها نگذاشتند.

img_54fde2c73c400
rooz

نسیم نوشت:کارشناس ارشد اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از نصب فرستنده ماهواره ای بر روی دو قطعه از پلیکان های خاکستری گیلان خبر داد. عباس عاشوری از نصب فرستنده ماهواره ای بر روی دو قطعه از پلیکان های خاکستری گیلان برای نخستین بار در استان خبر داد و گفت: این فرستنده مانند کوله پشتی بر پشت پلیکان ها گذاشته شد.

وی با بیان اینکه وزن این فرستنده  ۶۰گرم است، خاطرنشان کرد: وزن پلیکان ها به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم است و بنابراین این فرستنده مشکلی برای پلیکان های انزلی ندارد.

وی گفت: با نصب این فرستنده های هوایی اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت زندگی و مبدا مکانهایی که می آیند، بدست خواهیم آورد.

عاشوری با اشاره به اینکه نصب این فرستنده هوایی با همکاری آژانس بین المللی ژاپن جایکا انجام شد، تصریح کرد: برای هر کدام از این فرستنده ها ۲ هزار دلار هزینه شد
۵۲۲۶۱ mo-19  SO-19 Pag1pdf6va-17

Share