پیشنهاد حمید رسایی به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی!+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که یک روز از انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری گذشته است,حمید رسایی نماینده مردم تهران برای دومین بار در صفحه شخصی اینستاگرام خود به عدم موفقیت آیت الله هاشمی در این انتخابات اشاره کرد و نوشت: «پیشنهادی به پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی صفحه اینستاگرام و سایت رسمی […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که یک روز از انتخابات ریاست مجلس خبرگان رهبری گذشته است,حمید رسایی نماینده مردم تهران برای دومین بار در صفحه شخصی اینستاگرام خود به عدم موفقیت آیت الله هاشمی در این انتخابات اشاره کرد و نوشت:

«پیشنهادی به پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی
صفحه اینستاگرام و سایت رسمی آقای هاشمی یک روز قبل از انتخابات هیأت رئیسه خبرگان، این تصویر و متن ذیل آن را منتشر کرد و تیتر آن را «رأی اکثریت مجلس خبرگان با هاشمی است» قرار داد. یعنی رأی نمایندگان خبرگان ملت از پیش تعیین شده و به آقای هاشمی اختصاص دارد. حالا که بیش ۲۴ ساعت از مشخص شدن نتیجه انتخاب هیأت رئیسه می گذرد و نتیحه آن ۴۳ رأی برای آیت الله یزدی و ۲۴ رأی برای آقای هاشمی شد اما همچنان این تصاویر در پیشانی صفحه اینستاگرام و سایت رسمی ایشان باقی مانده است.
برای امشب پست خاصی به نظرم نرسید، فکر کردم شاید گردانندگان سایت و صفحه اینستاگرام آقای هاشمی یادشان رفته که این تیتر را اصلاح کنند. از باب یادآوری و فقط برای ثبت در تاریخ آن یک کلمه خودم را اضافه کردم تا شاید این تصویر را با آن تصویر عوض کنند. شاید در آینده اهمیت رأی دیروز مجلس خبرگان برای توده های عمومی مردم روشن شود اما اهلش، امروز می دانند که چه ارتباطی بین تیتر پیروزی پیش از انتخابات سایت های رسمی آقای هاشمی و فضاسازی های روزنامه های زنجیره ای و تحلیل های رسانه های بیگانه طی یک هفته قبل با بزنگاه ها و حوادث مهم یک سال بعد کشور بود.»
۱۱۰۴۹۳۰۳_۴۲۵۲۳۵۵۶۰۹۷۱۲۳۸_۲۱۴۱۲۹۵۵۵۲_n

Share