پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی تصادف منجر به فوت پرستار گیلانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فوت پرستار گیلانی در اثر حادثه تصادف یک دستگاه آمبولانس، پیام تسیلتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فوت پرستار گیلانی در اثر حادثه تصادف یک دستگاه آمبولانس، پیام تسیلتی صادر کرد.hashemi

در پیام سید حسن قاضی زاده هاشمی ، آمده است : نام پرستار، زیبنده انسان های فرشته صفتی است که ایمان ، دانش ، تلاش و محبت شان آرام بخش جسم و جان خسته بیماران است.

در بخش دیگری از این پیام تسلیت آمده است: کار در این حرفه که به رنگ عشق مزین شده ، عاشقانی را می طلبد که نجات جان انسان ها سخن اول و آخرشان باشد، در این مسیر اما گاه وقوع حادثه ای، غمی جانکاه بر روح یکایک ما می نشاند.

در این پیام افزوده شده: با خبر شدم در پی سانحه دلخراش تصادف و آتش سوزی یک دستگاه آمبولانس شهرستان لاهیجان، پرستار جوان و متعهد معصومه دلاور رفیعی دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم نموده است.

در ادامه پیام تسلیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان شده: حادثه ای که موجب شد فرشته ای از خیل سپیدپوشان عرصه سلامت کشور، جدا شود و ما را در غم از دست دادن همکاری که عمر پربرکت و کوتاه خود را در راه تسکین آلام مردمان سرزمین مان گذراند، سوگوار گرداند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام تسلیت خود درگذشت این مرحومه را به خانواده وی ، همکارانش و خانواده بزرگ پرستاری کشور تسلیت گفت.

در تصادف آمبولانس خصوصی شهرستان لاهیجان و آتش سوزی این آمبولانس که شامگاه دوشنبه هفته جاری رخ داد، یک پرستار جانش را از دست داد و راننده نیز مصدوم شد.

این آمبولانس خصوصی اقدام به اعزام بیمار به یکی از بیمارستان های رشت کرده بود که پس از انتقال بیمار در حال عزیمت به محل، در منطقه کوچصفهان بعد از تصادف دچار حریق شد./ایرنا

Share