روایت جعفرزاده از ماجرای سیلی همراه نماینده مجلس به یکی از اعضای دفتر احمدی نژاد

پول گرفتن از رحیمی دارای اشکال بوده و هزینه کردن آن نیز ایراد بدتری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته یکی از نمایندگان در یک برنامه تلویزیونی تایید کننده اقدامات خلاف توسط رحیمی و ورود مستقیم دولت نهم در انتخابات با نظر شخص احمدی نژاد می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته یکی از نمایندگان در یک برنامه تلویزیونی تایید کننده اقدامات خلاف توسط رحیمی و ورود مستقیم دولت نهم در انتخابات با نظر شخص احمدی نژاد می باشد.
jafarzade8c36fbغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره سخنان روز گذشته یکی از نمایندگان در صداوسیما و توضیحاتش در زمینه ماجرایی که برای وی رخ داده بود، گفت: وی در یکی از برنامه های روز گذشته تلویزیون گفت برای جعفرزاده (من) که یکی از پیگیری کنندگان بحث دریافت پول از رحیمی است، موضوع را کامل توضیح داده است و وی در جریان اتفاقات است.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: این نماینده به من گفت که روزی با یکی دیگر از نمایندگان به دفتر احمدی نژاد رفتیم، در آنجا مسوول دفتر وی یا فرد دیگری ما را صدا کرد و وجهی را می خواست پرداخت کند که همراه من با فردی که این پیشنهاد را داد درگیر شد و به وی سیلی زد و پس از این اتفاق، احمدی نژاد وی را عوض کرد.

وی ادامه داد: با توضیحات این نماینده، چند موضوع روشن شد؛ یکی اینکه این وجوهات صرفا به حامیان خودشان در انتخابات داده شده است و دیگر اینکه تایید شد که این دو عزیز نماینده، پولی از رحیمی نگرفته اند و من هم سخنان آنها را تایید می کنم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت خاطر نشان کرد: این سخنان در عین حال تایید نکرده است که دیگران از رحیمی پول نگرفته اند و تایید نشده است که این پول در جهت انتخابات نبوده است و باید توضیحات کامل باشد؛ در عین حال سخنان این نماینده تایید می کند که از دفتر احمدی نژاد پول هایی برای انتخابات پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: سخنان این نماینده مجلس نشان می دهد که با حمایت شخص احمدی نژاد، دولت نهم در انتخابات دخالت کرده است و حامیان خود را حمایت پولی می کرده است و با در کنار هم قرار دادن این پازل به افرادی بر می خوریم که هویتشان معلوم نیست و در قاچاق دست داشته اند و بر اساس سخنان وزیر کشور، در انتخابات خرج کرده اند.

جعفرزاده با حمایت از تذکر حدادعادل درباره شناسایی پول های کثیف وارد شده در انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: پول گرفتن از رحیمی دارای اشکال بوده و هزینه کردن آن نیز ایراد بدتری است چون پول دارای ایراد را در کاری غیرصحیح خرج کرده اند.

وی تصریح کرد: احزاب در کشورهای دیگر به افراد خود کمک می کنند و منابع و درآمدهای آنها مشخص است، حتی در کشوری مانند آلمان مالیات هم می دهند و هیچ اشکالی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: اما آنچه که اشکال دارد کمک کردن و ورود دولت در انتخابات و پرداخت به افرادی است که حامیان دولت در مجلس بودند زیرا منبع این پول امروز مشخص شده که کثیف بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان برای روشن شدن این موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کرده اند، تصریح کرد: تاکنون این کمیسیون پاسخی درباره پیگیری های خود نداده است.

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این سوال که آیا بحث های مربوط به ورود پول قاچاق به انتخابات، موضوع دریافت پول از رحیمی را تحت الشعاع قرار نخواهد داد، گفت: طرح چنین موضوعی توسط وزیر کشور، ورود پول های کثیف، نجس و نامشروع را به انتخابات تایید می کند؛ بنابراین ضرورت رسیدگی به تخلفات را نیز افزایش می دهد.
/ایرنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share