لاهوتی پیش بینی کرد:

ورود قالیباف به انتخابات از ابتدای سال ۹۴ و در قالب ائتلاف اصولگرایان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی با بیان اینکه حضور قالیباف در انتخابات مجلس دهم در قالب ائتلاف اصولگرایان خود را نشان خواهد داد، گفت: قطعا کمک قالیباف از کاندیداهای اصولگرا مادی نخواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات انتخاباتی تشکل‌های اصولگرا و حضور کمرنگ قالیباف در این تحرکات انتخاباتی،گفت: فکر نمی‌کنم در روش آقای قالیباف تغییری حاصل شده باشد و ایشان تا نزدیک انتخابات همینگونه حرکت خواهد کرد، احتمالا قالیباف مصلحت‌هایی را در نظر گرفته که تاکنون ورودی به انتخابات مجلس دهم نکرده است.

ghasemi (1 of 1)وی تصریح کرد: البته این احتمال هم هست که قالیباف برنامه‌ای برای انتخابات نداشته باشد، همه این مسائل بستگی به شرایط دارد که در آینده چه اتفاقی بیفتد.

نامه نیوز در ادامه نوشت:این نماینده نزدیک به قالیباف با اشاره به اینکه شهردار تهران سکوت نکرده است، گفت: قطعا او ملاحظاتی دارد که در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد ولی تصور شخصی من این است که وی همانند دوره قبل حضور فعال خواهد داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه حضور قالیباف در انتخابات مجلس دهم در قالب ائتلاف اصولگرایان خود را نشان خواهد داد، گفت: قطعا کمک قالیباف از کاندیداهای اصولگرا مادی نخواهد بود و مانند دوره قبل از افرادی که قبول داشته باشد حمایت می کند.

لاهوتی تاکید کرد: ورود قالیباف به انتخابات از ابتدای سال ۹۴ خواهد بود و حضورشان در جلسات، همایش ها و گردهمایی های اصولگرایان پررنگ تر می شود.

Share